به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۹/۲۰

تفریحات کیش برای کودکان

تفریحات کیش برای کودکان

جزیره کیش جزیره ای جذاب و با ارزش است، با انبوهی از تفریحات برای دیدن و انجام دادن، و بسیاری از آن ها تجربه‌های هیجان‌انگیز جدیدی خواهند بود. اگر با کودکان به جزیره کیش سفر می کنید و به دنبال بهترین مکان ها برای سرگرم کردن آن ها هستید، نگران نباشید. برای کودکان فعالیت های زیاد و شگفت انگیزی در جزیره کیش وجود دارد. از مراکز بازی نرم گرفته تا پارک‌های آبی وحشی، مکان‌های زیادی برای لذت بردن از کودکان نوپا گرفته تا نوجوانان وجود دارد.

برای آسان‌تر کردن سفر به جزیره کیش هشتگ 724 از میان صدها جاذبه جذاب و فوق‌العاده لیستی از محبوب ترین مکان های و تفریحات برای کودکان را برای شما فراهم کرده است.

فعالیت های کودکان در جزیره کیش بی شمار است. ۱۵ مورد از معروف ترین فعالیت های کودکان در جزیره کیش برای خانواده‌های دارای فرزند شامل :

 

استوانه جادویی کیش

استوانه جادویی از جدیدترین تفریحات مجموعه پارس سافاری کیش می‌باشد. که در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. در محیطی کاملا بی خطر و ایمن با ارتفاع کم آب در این استخرها هیچ خطری متوجه کودکان نمی شود.

 

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش، بزرگ ترین مدرن ترین و معروف ترین شهربازی سرپوشیده در ایران می باشد. بسیار حرفه ای ساخته شده است، مجهز به بازی های مهیج و ایمن و برای تمامی سنین مناسب است. در این شهربازی، علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالان هم از دنیای بیرون خداحافظی کرده و وارد دنیای پر از هیجان هایلند مي شوند. بزرگ ترین مزیت شهربازی هایلند کیش این است که، شما می توانید در هر فصل و در هر شرایط آب و هوایی از آن لذت ببرید.

آدرس شهربازی هایلند: کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر

 

اوشن پارک کیش

پارک آبی اوشن یکی از شگفت انگیزترین و بی خطر ترین پارک های آبی مخصوص کودکان در جزیره کیش می باشد. شامل پر از سرسره های رنگی منتهی به استخر مخصوص کودکان و دارای چالاب کودکان با سطل چوبی پر از آب که روی سره بچه ها خالی میشود.

آدرس اوشن پارک: جزیره کیش، خیابان جهان

 

 

سواحل کیش

 جزیره کیش با سواحل فوق‌العاده زیبا، با آب‌های آرام، امن و حفاظت‌شده با امکانات عالی استراحتگاه پنج ستاره مناسب برای خانواده می باشد.کودکان می توانند در آب‌های کم عمق بپرند وتمام ورزش‌های آبی مخصوص کودکان را امتحان کنند و  کنار دریا قدم بزنن، پارک های ساحلی دارای محوطه بازی مخصوص کودکان می باشد. کل خانواده می‌توانند به صورت رایگان و با صرف هزینه‌ای بسیار کم از آن استفاده و لذت ببرند.

پارک ماسه بازی کیش

ماسه بازی یکی از بازی‌های لذت‌بخش‌ و سرگرم کننده است که بچه‌های کوچک می‌توانند روی شن‌های نرم بازی کنند و به کودکان اجازه می دهد استعدادهای خود را کشف کنند.

آدرس: کیش، خیابان جهان، پارک بازی ماسه

 

کشتی آکواریوم کیش  

یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات آبی تماشای موجودات دریایی با کشتی کف شیشه ای برای کودکادن در جزیره کیش می باشد. از طریق کف شفاف کشتی، دنیای هیجان انگیز زیر آب مانند ماهی‌ها و مارماهی‌ها، لاک پشت ها، خرچنگ ها و چشم‌اندازی باورنکردنی از مرجان ها و ستاره دریایی را مشاهده میکنند.

آدرس کشتی آکواریوم: کیش، سواحل خلیج فارس


دلفیناریوم کیش

دلفیناریوم جزیره کیش یکی از جاذبه‌های جذاب و منحصر به ‌فردترین تفریحات سرپوشیده جزیره کیش است. بهترین منطقه برای سرگرمی و هیجان برای کودکان در جزیره کیش می باشد، نمایش دلفین ها فرصتی عالی برای ارتباط با جالب ترین موجودات دریایی روی کره زمین است.

آدرس دلفیناریوم: کيش، پارك دلفين


باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان جزیره کیش اولین و منحصر به فردترین وتنها باغ پرندگان عجیب و غریب در ایران می باشد. باغ پرندگان جزیره کیش بیش از 57 گونه از پرندگان عجیب و غریب از قاره های مختلف را در خود جای داده است. که شامل طاووس های سبز و سفید زیبا، انواع گونه های قو، درنا های تاج دار، انواع لک لک ها مارابو و سدلبیلد، فلامینگو ها، انواع طوطی ‌های سبز و خورشیدی، ماکائو، کاسکو، قرقاول چینی، مرغ بهشتی، کاکاتو آمبرلا، پلیکان های پا خاکستری و سفید، توکان، پنگوئن‌های پا سیاه، مرغ شاخ‌ دار، که منتظرند تا شما را با استعداد ها و مهارت‌های خود شگفت‌زده کنند.

 آدرس باغ پرندگان: کیش، پارک دلفین

 

خانه کودک مجموعه پارس سافاری کیش

خانه کودک مجموعه پارس سافاری مکانی مناسب برای نگهداری از کودکان شما می باشد. که می توانید با خیال راحت کودکان خود را به مربیان مجرب بسپارید. با انواع بازی‌های کودکانه و خلاق سرگرم شوند.

 آدرس خانه کودک سافاری: کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3 صنعتی

 

پدل بورد کیش

یکی از تفریحات آبی با امنیت تضمین شده در دریا کیش پدل بورد کودکان می باشد. پدل بوردها اغلب دو نفره هستند و در تمامی مراحل تفریح می توانید همراه فرزند خود باشید.

آدرس پدل بورد: کیش، سواحل خلیج فارس

 

 

پاراسل کیش

در انجام پاراسل نیازی به تمرین های سخت یا ورزش های آبی ندارید. کودکان می توانند با مربی حرفه ای و با تجربه با کلیه تجهیزات مدرن یک فعالیت سرگرم کننده، کم خطر و بدون ترس از اولین تجربه یک پرواز خاص و خاطره انگیز لذت ببرند.

آدرس پاراسل کیش :کلوپ های دریایی


پارک کودک در مرکز تجاری کیش

در مرکز خرید و تجاری کیش پارک کودک بسیار مدرن و پیشرفتی وجود دارد. که شامل چرخ و فلک، تاب بچه، سرسره بادی، جامپینگ، بازی‌های رایانه‌ای، سافت پلی و بازی‌های فکری برای کودکان است. پارک کودک در مرکز خرید با دستگاه‌های بازی متنوع، با کیفیت و با استاندارد بالا از امن‌ترین شهربازی مخصوص کودکان می باشد. والدین می توانند در مرکز خرید کودک خود را به پارک کودک مجموعه تجاری کیش بسپارند و با خیال راحت به گشت‌وگذار و خرید در این مرکز بپردازند.

آدرس پارک کودک: کیش، مرکز تجاری کیش، طبقه سوم، واحد 43


جنگ دلقک خونه خان عمو کیش

جنگ خاص شبانه دلقک خونه خان عمو مخصوص کودکان در جزیره کیش اجرا می شود. این برنامه بسیار شاد و موزیکال و پر از بازی و مسابقه و هیجان برای کودکان بین 4 تا 12 سال می باشد.


پارک برفی کیش 

یکی دیگر از تفریحات مدرن و جدید جزیره کیش پارک برفی پنگوئن بوده. بازدید از پارک برفی یک روز مفرح و سرگرم کننده است .که همانطور که از نام آن پیداست، فانتزی های کودکان به واقعیت تبدیل می شود. در محیط با شبیه سازی برف بصورت طبیعی می توانند تیوپ سواری، سورتمه سواری، برف بازی یا آدم برفی بسازند، در این مجموعه تمام تجهیزات و لباس گرم به صورت رایگان می باشد. پارک برفی حداکثر لذت بردن از برف و محیطی ایده آل برای ورزش های زمستانی را فراهم می کند.

آدرس پارک برفی کیش: جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج، مجتمع تفریحی و گردشگری پنگوئن


گشت دور جزیره کیش

گشت دور جزیره کیش با اتوبوس دو طبقه رو باز نیز از تفریحات مهیج مناسب کودکان و خانواده ها می باشد.

 

 

 

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست