به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۹/۲۷

قایق تفریحی کیش

اجاره قایق در کیش

کیش جزیره ای ساحلی با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شگفت انگیز می باشد. کیش جزیره ای است که روی آب قرار گرفته است و برای تجربه کامل زیبایی و تنوع آن باید به دریا بروید. یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های تفریحی برای گردشگران در جزیره کیش لذت بردن از دریاست. یکی از تفریحات جذاب و هیجان انگیز آبی می‌توان به لذت قایق سواری در دریای خلیج فارس اشاره کرد.

کشتی و قایق های های تفریحی یکی از محبوب‌ترین، منحصر به ‌فردترین و فوق‌العاده‌ترین سرگرمی‌ها در سفر شما به جزیه کیش است. همچنین یکی از بهترین راه ها برای کشف و لذت بردن از زیباترین مناظر جزیره کیش و صداهای بر فراز دریا است.

قایق سواری در جزیره کیش طرفداران بسیاری دارد تا جایی که بسیاری از توریست‌ها فقط برای گذراندن یک تور تفریحی دریایی به جزیره کیش سفر می‌کنند.

برای سفر خود به جزیره کیش برنامه ریزی می کنید؟

به هشتگ 724 اجازه دهید برای تفریحات سفر شما به جزیره کیش برنامه ریزی کند، که خاطره سفر شما به جزیره کیش به یادماندنی سفر شما شود.

سایت هشتگ 724 با اجاره قایق های لوکس و جدید در جزیره کیش این فرصت را برای شما فراهم می کند تا از مناظر زیبا یا سواحل معروف جزیره کیش و از منظره باورنکردنی خلیج فارس لذت ببرید. اجاره قایق ها از یک ساعت تا یک روز رزرو می شوند. از این رو اگر تمایل دارید که هنگام سفر به جزیره کیش یک روز منحصر به فرد و به یادماندنی از گشت و گذار در دریا برای خود به ارمغان آورید، با هشتگ 724 همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از کرایه قایق در جزیره کیش دست یابید.

 

شرایط اجاره قایق در کیش

جزیره کیش دارای سواحل متعدد و آب های فیروزه ای جذاب است. جزیره کیش فرصت‌ استثانی برای اجاره قایق  است. اجاره قایق تفریحی در جزیره کیش برای گردشگران محدودیت خاصی ندارد و در چندین اسکله‌ ی جزیزه کیش قایق‌ها با امکانات مختلف به صورت ساعتی و یا به در خواست مسافران به صورت روزانه به همراه کاپیتان و خدمه اجاره داده می‌شود. حداقل زمان اجاره قایق باید 20 دقیقه است. اگر بخواهید به صورت روزانه و یا یک شب کامل نیز می‌توانید قایق تفریحی را اجاره کنید، فقط در این صورت می بایست قایق‌هایی را انتخاب نمایید که دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام نیز باشد، در قایق‌ها کاپیتان و چند خدمه معمولا حضور دارند.

با پیشرفت تکنولوژی امکان اجاره قایق‌های تفریحی از طریق آنلاین از سایت هشتگ 724 نیز امکان پذیر شده است، و همچنین می‌توانید برای اجاره قایق تفریحی در جزیره کیش به صورت حضوری به ساحل و کلوپ های که خدمات اجاره قایق دارند، مراجعه نمایید.

 

 

انواع قایق در کیش

اگر به دنبال یک گردش عالی در روز یا شب در دریا هستید، به توصیه‌های هشتگ 724 اعتماد کنید، می‌توانید اجاره قایق تفریحی را از سایت تخفیفات تفریحی آبی هشتگ 724  جزیره کیش که با امکانات و خدمات متنوع عرضه شده‌، تهیه نمایید. و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی و  با خیال راحت از سفر دریایی خود لذت ببرید .

هشتگ 724 چهار نوع از لوکس ترین قایق های تفریحی در جزیره کیش را به شما معروفی می کند .

 

قایق‌ تفریحی یات کیش

پیدا کردن ساحلی در جزیره کیش برای تماشای غروب خورشید بدون برخورد با جمعیت می تواند دشوار باشد، با یک قایق تفریحی مجلل راه حل مناسب شماست. قایق‌های تفریحی یات لوکس کیش برای گردش‌های خانوادگی و یا دوستانه مناسب است. شما با انتخاب این قایق VIP می‌توانید از تور ویژه‌ی دریایی همراه با تشریفات و خدماتی همچون گشت دریایی، ماهی‌گیری با تفنگ، شنا و برگزاری جشن تولد یا مراسم‌های خاص و با دیزاین مورد نظرتان در اختیار بگیرید. قایق‌ یات کیش یک محیط سربسته لوکس داخلی و دو عرشه مجزا نیز برای تماشای دریا دارند، از عرشه بالایی می‌توانید نمایی ۳۶۰ درجه جزیره زیبا کیش را تماشا کنید. هزینه قایق‌های تفریحی یات کیش، ساعتی و متفاوت می باشد.

آدرس قایق‌ یات در کیش: کلوپ دریایی مارینا کیش

 

 

قایق تندرو کیش

این قایق‌ها مخصوص گروه‌های ۵ یا ۶ نفره می‌باشد که قصد دارند گشتی در دریا بزنند و مناظر اطراف را تماشا کنند. این قایق‌ها از طراحی داخلی لوکس و زیبایی برخوردار هستن، اما کاپیتان در تمام لحظات گشت و گذار در کنار گردشگران می باشد. قایق‌های تندرو کیش تنها یک عرشه در جلوی کابین دارد. اجاره قایق تندرو کیش به صورت ساعتی می باشد.

آدرس قایق تندرو در کیش:

کلوپ دریایی مارینا کیش، اسکله تفریحی کیش، ساحل سیمرغ کیش، ساحل مرجان کیش

 

قایق ماهیگیری کیش

از ویژگی های منحصر به فرد جزیره کیش مرجانی و صخره ای بودن این جزیره است. تنوع ماهی و آبزیان در آب های جزیره کیش این جزیره را به بهشت ماهیگیری تبدیل کرده است. هیچ مکانی بهتر از جزیره کیش برای ماجراجویی ماهیگیری وجود ندارد.

ماهیگیری در کیش یک تفریح لذت بخش و منحصر به فرد است. دو نوع قایق برای ماهیگیری در جزیره کیش وجود دارد یک قایق ماهیگیری تفریحی و دو ماهیگیری vip، ماهیگیری با قایق های پیشرفته vip در کیش با ناخدایان حرفه ای، با مدرن ترین امکانات منحصربه فرد ترین قایق برای ماهیگیری تفریحی در کیش است.

 

 

قایق کف شیشه‌ای کیش

 قایق کف شیشه ای یک ماجراجویی سرگرم کننده و آموزشی را برای گردشگران در هر سنی فراهم می کند. درکشتی شیشه ای در کابین آن چند ردیف صندلی وجود دارد و در طول این گشت از طریق کف کشتی که از شیشه می باشد، می توان ماهی‌ها، جانوران دریایی  و صخره‌های سنگی جزیره  کیش را مشاهده کرد. سوار شدن مستقیم از ساحل به میهمانان این امکان را می دهد که در تمام طول سفر خشک بمانند و آن را به یک تفریح عالی و لذت بخش  تبدیل می کند.

آدرس قایق کف شیشه‌ای در کیش: بندرگاه کیش، اسکله تفریحی کیش

 

 

 

 

 

 

 

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست