به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

ساحل مارینا جزیره کیش

ساحل مارینا پارک کیش

جزیره کیش به عنوان مجلل ترین و لوکس ترین مقصد در سفرهای دریایی ایران شناخته شده است. جزیره کیش به خاطر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا و متفاوت گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. شناخته‌ شده‌ترین مکان‌های گردشگری جزیره کیش سواحل پرجنب و جوش آن است. در ادامه این مطلب همراه هشتگ 724 باشید تا شما را با لوکس‌ترین ساحل جزیره کیش آشنا کنیم.

هشتگ 724 در بین ساحل های جزیره کیش یکی از بهترین و لوکس ترین ساحل جزیره کیش را به شما پیشنهاد می کند. ساحل مارینا کیش ساحلی رویایی و آرامش‌بخش یکی از پر بازدیدترین سواحل جزیره کیش برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه می باشد. با ارائه امکانات تفریحی رفاهی بسیار و تمیزی فوق‌العاده جزو ‌بهترین و معروف‌ترین ساحل‌های جزیره کیش می باشد.

 

 امکانات ساحل مارینا پارک کیش

ساحل مارینا یک خط ساحلی وسیع با آب فیروزه ای کریستالی مشهورترین و پر جنب و جوش جاذبه گردشگری جزیره کیش است. ساحل مارینا پارک به دلیل دور بودن از جاذبه‌ها و مراکز تجاری بسیار لوکس ساخته شده و به مکانی دنج و اختصاصی تبدیل شده است. اسکله مارینا پارک با داشتن طیفی گسترده ای از امکانات محبوب و تفریحات لاکچری نظیر پارک آبی با انواع ورزش‌های آبی، سالن ماساژ، لانژ ساحلی، رستوران، فروش لوازم و تجهیزات غواصی و دریایی، محوطه‌های مخصوص بازی والیبال، مسیر برای پیاده‌روی و به‌دلیل شرایط و امکاناتی که در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد یک انتخاب مناسب برای مسافرت‌های خانوادگی است.

در کنار امکانات تفریحی این ساحل محبوب، تمیزی و موقعیت مکانی مناسب اين ساحل برای گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است. که در ساحل مارینا کیش این مزیت‌ها وجود دارد، به‌طوری که این ساحل اختصاصی در نزدیکی هتل مارینا کیش یکی ازپنج ستاره ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا کیش دارای یک نوار ساحل اختصاصی 750 متر می باشد.  به دلیل اختصاصی بودن این ساحل امنیت بسیار بالاي برای گردشگران و مردم فراهم شده است. هشتگ 724  شگفت ‌انگیزترین و رویایی‌ترین امکانات و تفریحات ساحل مارینا پارک کیش یک بندرگاه کوچک تفریحی لوکس کامل را در این سایت به شما معروفی می کند.

 

 

لانژ ساحلی مارینا پارک کیش

از کامل‌ترین و جذاب‌ترین بخش ساحل مارینا کیش لانژ ساحلی را می‌توان نام برد. تنها لانژ کامل ساحلی جزیره،  با معماری و امکانات متنوع‌ ویژه در خدمت تمامی گردشگران است.

در طول این ساحل تعداد زیادی رستوران ، فودکورت و کافی‌شاپ لوکس و مجلل با طیف وسیعی از غذاهای فست فودی، محبوب دریایی و غذای بین المللی از جمله ساندویچ ها و برگرهای کبابی، انواع نوشیدنی های سرد و گرم قرار دارد. این فودکورت ها هر کدام با نام و رنگ خاصی در ساحل مارینا معروف هستند و متناسب با رنگ سر درب خود در فضای دل‌انگیز ساحل خدمات عرضه می‌دارند. در غرفه سبز لانژ  انواع غذا و پیش غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه انواع سالادها سرو می‌شوند. شما در غرفه قرمز می‌توانید انواع فست فود و ساندویچ را با کیفیت خوب نوش جان کنید و لذت ببرید. غرفه آبی نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسر و بستنی پذیرای شما خواهد بود. و همه این‌ها در کنار یکدیگر ساحل مارینا کیش را به یک انتخاب عالی برای تفریح و استراحت تبدیل کرده است.

 

یات کلاب ساحل مارینا پارک کیش

بزرگترین و نخستین یات کلاب لوکس ایران در جزیره کیش توسط دو شرکت بهبر و مکین دریا، در سال ۱۳۹۲ در ساحل مارینا پارک کیش افتتاح شد. در فاز آبی مارینا با ۲۷۸ جای پارک شامل ۸ پانتون جهت پهلو گیری شناور ها می باشد. اسکله‌های مارینا همگی ساخت فرانسه بوده خدمات یات کلاب مارینا کیش شامل:

مرکز فروش تخصصی شناورهای تفریحی، اسکله اختصاصی جهت پهلوگیری و جهت سوخت رسانی شناورهای تفریحی، اجاره یات VIP، خدمات کاپیتانی، حفاظت و حراست شستشو و نگهداری از شناور‌های پارک شده، رسیدگی‌ و تامین قطعات موتوری، تجهیزات ایمنی و نجات، سرویس و تعمیر انواع شناورهای مارینا کیش می باشد.

 

کلوپ تفریحات دریایی ساحل مارینا پارک کیش

این کلوپ از مراکز اصلی تفریحی جزیره کیش می باشد. در کلوپ مارینا پکیج کامل و متنوع از انواع تفریحات آبی را می‌توانید مشاهده کنید. استخرهای آب شیرین با ساحل ماسه‌ای، مدرسه بادبانی، کلوپ غواصی، ماشین پرواز، جت اسکی، پدل بورد، کایاک سواری، پاراسل، سالن‌های ماساژ تایلندی، جت اسکی، کایت بوردینگ، ویک بوردینگ، ویند سرف، شاتل و پارک بادی، پیست دوچرخه سواری و پارک اتومبیل سواری که اوج هیجان و لذت را برای هر کسی به ارمغان می‌آورند.

 

 

فروشگاه تجهیزات شناور و تفریحات دریایی و ساحلی ساحل مارینا پارک کیش

فروشگاه مارینا کیش از مجهزترین و بزرگترین فروشگاه های انواع تجهیزات شناور و تفریحات دریایی در جزیره کیش است.

 

رستوران بین المللی ساحل مارینا پارک کیش

رستوران vip و بین المللی ساحل مارینا پارک کیش با چشم اندازه خیره کننده دریا و فضای سرسبز محوطه مارینا و مجاورت با یات کلاب مارینا کیش با فضای آرام و دلنشین روزانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، پیش غذا، دسر و سالاد سرو می‌شود.

 

باغ ساحل مارینا پارک کیش

باغ چند هکتاری مارینا با قرار گرفتن در لوکس ترین و مجلل ترین هتل جزیره کیش و خط ساحلی با انواع گونه‌های گیاهی، آبنماها، حوض، حوضچه و فواره‌ها، بزرگ ترین و زیبا ترین فضای سبز جزیره کیش را به خود اختصاص داده است.

 

 

آدرس ساحل مارینا پارک کیش

کیش، بلوار مرجان، مرجان 7، مارینا کیش


بهترین ساحل های جزیره کیش

هشتگ 724 برای راحتی و مطابق سلیقه ی شما پر طرفدارترین و بهترین ساحل های جزیره کیش که شامل پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی سیمرغ، ساحل درختان نارگیل، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، اسکله تفریحی کیش، سواحل نقره فام و... راه معرفی کرده و شما با راهنمای از سایت هشتگ 724 و با انتخاب بی نظیرتان یک روز شاد و هیجان انگیز را برای خود و خانواده تان رقم می زنید. 


 

 

 

 

 

 

 

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست