به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

نوروز 1401 در کیش _ بخش نخست

کیش گردی در نوروز | نوروزگردی در ارزانترین جزیره دنیا

کیش یکی از زیباترین مناطق تفریحی ایران به حساب می‌آید و در طول سال مسافران زیادی برای خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره اقدام می‌کنند. در این جزیره می‌توانید تفریحاتی را تجربه کنید که در هیچ جای ایران مشابه آن وجود ندارد. در کیش مراکز خرید متعدد و لوکس در کنار جاذبه‌های طبیعی مختلف کنار هم جمع شده‌اند. کیش یک منطقه آزاد است. بنابراین در آنجا می‌توانید کالاهای خارجی را بدون گمرک و عوارضی بخرید. همه این‌ها این جزیره را به مقصدی عالی برای یک سفر نوروزی تبدیل می‌کند. حال امروز قصد داریم شما را با کیش گردی در نوروز آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کیش گردی در نوروز


جاهای دیدنی کیش بسیار متنوع هستند. از طرفی تور عید نوروز کیش نیز از نظر زمانی محدودیت دارد. از‌این‌رو قصد داریم تا شما را با یک راهنمای سفر نوروز به کیش آشنا کنیم.

روز اول | کیش گردی

خب در روز اول سفر خود، بهتر است کمی در این جزیره گشت‌و‌گذار کنید. کیش جزیره‌ای بسیار کوچک و در عین حال زیباست. شما می‌توانید با کمی گردش در شهر، بخش‌های مختلف آن را بشناسید. بهترین روش برای گشت‌وگذار در کیش، کرایه یک ماشین است. در کیش امکان کرایه خودروهای لوکس خارجی وجود دارد. کیش منطقه آزاد است. به همین خاطر می‌توانید خودروهای روز آمریکایی را در این منطقه مشاهده کنید و سوار آن‌ها شوید!

در اولین روز سفر، چه جایی بهتر از سواحل کیش برای اینکه کمی استراحت کنید. زمانی که به سواحل کیش می‌روید، تمام خستگی سفر خود را فراموش خواهید کرد. خب بهترین سواحل کیش در هرمزگان کدام هستند؟

ساحل مرجان


ساحل مرجان را بی‌تردید می‌توان یکی از زیباترین سواحل ایران دانست. اگر قصد دارید طلوع یا غروب خورشید خلیج همیشه فارس در جنوب ایران را تماشا کنید، ساحل مرجان برای شما بهترین گزینه خواهد بود. ساحل مرجان فضاسازی بی‌نظیری دارد. در نزدیکی ساحل، باغچه‌های گل‌کاری شده به چشم می‌خورند. در این باغچه‌ها، گل‌های صورتی و زیبایی کاشته شده‌اند که مثال آن را هیچ جای دیگر ندیده‌اید.


در این ساحل انواع امکانات تفریحی همانند آلاچیق، ایستگاه کرایه دوچرخه، ایستگاه تفریحات آبی، باربکیو و کافه وجود دارد. شما می‌توانید ساعت‌ها در ساحل مرجان حضور داشته باشید و حتی یک ثانیه از آن هم برای شما خسته‌کننده و تکراری نباشد. لازم به ذکر است در نزدیکی ساحل مرجان، چند مرکز خرید و پاساژ اقتصادی نیز وجود دارد؛ پس می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. البته فراموش نکنید که ساحل مرجان جزء سواحل خانوادگی و البته شلوغ است.

ساحل میرمهنا


میرمهنا نام یکی از معروف‌ترین سواحل کیش است. این ساحل در بلوار دریا و در یکی از مناطق شلوغ کیش قرار دارد. ساحل میرمهنا، بزرگ‌ترین پارک ساحلی کیش محسوب می‌شود. این پارک ساحلی منطقه‌ای عالی برای تفریحات خانوادگی است. شما می‌توانید با آرامش خاطر از بابت امنیت، حتی تا نیمه‌شب نیز در این پارک حضور داشته باشید. در این ساحل زیبا، انواع امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.

پارک میرمهنا دارای مسیر پیاده‌روی مخصوص است تا بتوانید از تمام مناظر با پای پیاده نیز لذت ببرید. همچنین در بخش‌های مختلف آن آلاچیق و باربکیو تعبیه شده تا بتوانید ساعت‌ها بدون دغدغه در این پارک حضور داشته باشید. همچنین در پارک ساحلی میرمهنا، امکان استفاده از اسکله برای ماهیگیری وجود دارد. در کنار اسکله، افراد محلی چوب ماهیگیری کرایه می‌دهند. اگر مهارت ماهیگیری دارید و صبور هستید، می‌توانید این کار را نیز تجربه کنید.

ساحل اسکله تفریحی


اسکله تفریحی کیش، یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی این جزیره محسوب می‌شود. این اسکله یکی از پرترددترین مناطق کیش نیز هست. در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانید شاهد حضور جمعیت بسیاری در این منطقه باشید. پس اگر در روز اول سفر خود، در نیمه‌شب وارد کیش شدید، بهتر است حتماً سری به این اسکله بزنید. اسکله تفریحی شما را تا دل خلیج همیشه فارس می‌برد و مناظری خیره‌کننده را به شما نمایش می‌دهد. از طرف دیگر در اطراف منطقه ساحلی، هر آنچه برای تفریح نیاز باشد را خواهید دید. انواع رستوران ساحلی، انواع کافه و سفره‌خانه در این منطقه وجود دارد و همه آن‌ها تا نزدیک صبح، خدمت‌رسانی می‌کنند. همچنین رستوران معروف توتی‌فروتی نیز در همین نزدیکی قرار دارد.



شما می‌توانید تمام روز خود را در محدوده ساحل اسکله تفریحی باشیدکرایه دوچرخه و موتور برقی و گشت‌وگذار در این منطقه، یکی از تفریحات هیجان‌انگیزی است که باید تجربه کنید. در بخش ساحلی، اغلب کافه‌ها کنار ساحل و رو‌به‌روی دریا مبلمان راحتی قرار داده‌اند. به این ترتیب می‌توانید چند دقیقه‌ای روی آن‌ها استراحت کنید و از مناظر لذت ببرید. همچنین بولینگ مریم و چندین مرکز خرید متعدد نیز در نزدیکی این ساحل وجود دارند تا یک تیر و چند نشان بزنید.

ساحل سیمرغ


ساحل سیمرغ یکی دیگر از سواحل معروف کیش محسوب می‌شود. این ساحل دارای فضایی کاملاً خانوادگی است. در پارک ساحلی سیمرغ، می‌توانید شاهد امکانات ورزشی و خدماتی کاملی باشید. در پارک ساحلی سیمرغ می‌توانید از انواع وسایل تفریحی شامل زمین پینگ‌پنگ، پیست اسکیت، زمین بدمینتون و غیره لذت ببرید. در پارک ساحلی سیمرغ نیز امکان استفاده از آلاچیق وجود دارد تا در آرامش از سکوت خلیج استفاده کنید. ناگفته نماند از نظر امکانات رفاهی، ساحل سیمرغ در مقایسه با میرمهنا یا اسکله تفریحی از امکانات کمتری برخوردار است. این پارک در مجاورت پارک دلفین‌ها واقع شده است. به همین خاطر می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید.

ساحل درختان نارگیل


درخت نارگیل یکی از درختان خاص جزیره کیش است. شاید تاکنون درخت نارگیل را در ایران از نزدیک ندیده باشید. این درختان تا 30 متر طول و 1 متر قطر دارند و بسیار زیبا هستند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید فقط برگ‌های درختان نارگیل تا حدود 5 متر طول دارند. حال تصور کنید که در یک پارک ساحلی با منظره آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، شاهد چندین و چند درخت نارگیل باشید. بسیاری از این درختان، کهن‌سال و تنومند هستند. به همین خاطر اکثر مسافران از این پارک برای ثبت عکس‌های یادگاری استفاده می‌کنند. در محوطه ساحل درختان نارگیل، چند آلاچیق نیز تعبیه شده است تا بتوانید دقایقی را در آرامش استراحت کنید.


قاسم توتونچی



تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست