به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۱۹
img
img
blog

۱۴۰۲/۱/۲

بهترین تفریحات رایگان جزیره کیش

بهترین تفریحات رایگان کیش

جزیره کیش یکی از مدرن ترین و جذاب ترین جزیره های ایران می باشد. تفریحات رایگان کیش از محبوب ترین جاذبه های توریستی جزیره کیش می باشند. چه به دنبال یک مکان زیبا و آرام برای استراحت زیر سایه درختان باشید، و چه نیاز به سرگرم کردن کودکان و یک پیست دوچرخه سوارای یا به دنبال بهترین و شگفت انگیز ترین و جذاب ترین تفریحات رایگان کیش هستید، با هشتگ 724 همراه شوید تا بهترین و جذاب ترین تفریحات رایگان جزیره کیش را به شما معرفی کنیم. در این مطلب هشتگ 724 را به شما گردشگران عزیز معرفی می کند. از جمله این تفریحات می توان به پارک ساحلی سیمرغ کیش، پارک ساحلی مرجان کیش، شهر باستانی حریره کیش، پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش، پارک ساحلی میرمهنا کیش، باغ راه ایرانی کیش، نخلستان باغ بهشت کیش، درخت سبز کیش و کشتی یونانی کیش اشاره کرد. با هشتگ 724 همراه شوید و می توانید با رزرو تور کیش از سایت هشتگ 724 از شهرهای مختلف به این جزیره زیبا سفر کنید. هشتگ 724 برای یک سفر چند روزه به جزیره کیش تمام مناطق دیدنی، تفریحی، تاریخی و مراکز خرید را مد نظر قرار می‌دهد. هشتگ 724 با خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته همراه شما می باشد.

 

باغ راه ایرانی جزیره کیش

باغ راه ایرانی شامل هشت باغ ایرانی و نه دروازه و مجسمه‌هایی از آثار تاریخی در کنار نه دروازه تاریخی شهرهای مختلف توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. باغ راه ایرانی 9 دروازه ‌معروف از نمادهایی شهرهای شیراز، اصفهان، مشهد، کرمان، لرستان، آذربایجان، کرمانشاه و باغ ملی تهران می باشد. باغ راه ایرانی دارای بناهای تاریخی و جاذبه های تفریحی شامل رودخانه، آبنما و دیوار های نقاشی شده از گل ها و درختان سرسبزی تشکیل شده است. ۹ تابلوهای نقاشی دیواری ۱۱  آب نما، یک رود به طول ۴۰۰ متر و ۴۰۰ جوی آب و استخر هم وجود دارد. در باغ راه کیش جشنواره ها و مسابقات جذاب و شگفت انگیزی برگزار میشود. شامل جنگ کودک، استندآپ کمدی، اجرای موسیقی سنتی ایرانی، آئین های اقوام ایرانی، صنایع دستی و شیرینی های محلی استان ها، در غرفه های باغ به فروش می رسد.

آدرس باغ راه ایرانی جزیره کیش

جزیره کیش، جنوب غربی جزیره کیش، بلوار ولایت، بین میدان سعدی و میدان هرمز

 

پارک ساحلی ماهی گیر جزیره کیش

ساحل مرد ماهی گیر یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین ساحل های معروف نقره فام کیش است. مجسمه مرد ماهیگیر یکی از معروف‌ترین و زیباتریرن نمادهای جزیره کیش در این ساحل دنج و محبوب واقع شده است. پارک ساحلی ماهی گیر کیش دارای امکانات کاملی می باشد، از جمله: 500 متر مربع فضای سبز زیبا، آلاچیق ها و سایه بان های زی ، رستوران و کافی شاپ های 24ساعته، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، زمین های بازی، مکانی زیبا برای ماهیگیری می باشد. و به دلیل وجود شن های نرم و درخشان و شکل پذیری جشنواره مجسمه سازی با ماسه در این ساحل برگزار می شود.

آدرس پارک ساحلی مرد  ماهی گیر کیش

کیش، ضلع شرقی جزیره، خیابان سنایی بلوار ساحل

 

پارک هنگام جزیره کیش

پارک هنگام کیش یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های سرسبز، در جزیره کیش می باشد. پارک هنگام کیش به خاطر فضای سبز جذابش و با چشم‌اندازهای خوش منظره دریایی خلیج فارس و شرایط و موقعیت مکانی بسیار معروف است. پارک هنگام تمامی امکانات رفاهی و سرگرم کننده یک پارک فوق العاده زیبا را داراست به غیر از نزدیکی به مراکز خرید، اماکن تفریحی، انواع رستوران ها و کافه ها، فضای سبز پارک هنگام و هوای مطلوب، نیمکت، سایبان ها و آلاچیق، زمین های بازی کودکان و پیست دوچرخه سواری که دور تا دور این پارک را محاصره کرده است. در این پارک انواع اسکوتر برقی، دوچرخه و موتورهای برقی را با قیمتی مناسب کرایه می دهند.

آدرس پارک هنگام جزیره کیش

ساحل شرقی جزیره کیش، خیابان فردوسی، رو به روی بازار پردیس

 

ساحل میرمهنا کیش

پارک ساحلی  میرمهنا کیش با مساحت نزدیک به 10000، متر مربع بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره کیش  می باشد. این ساحل داری دو فاز می باشد. فاز یک پارک ساحلی میرمهنا کیش از مسجد خاتم آغاز شده و تا اسکله ادامه دارد فاز دو پارک نیز از اسکله تا میدان جاسک کشیده شده است. ساحل میرمهنا کیش دارای زیباترین اسکله تفریحی می باشد، این اسکله در شمال جزیره کیش و در فاز دو پارک ساحلی میرمهنا کیش است. داری چهار پلکان به شکل سکو با نور پردازی فوق العاده شگفت انگیز مخصوص تماشای دریا، رشته کوه های آفتاب و برای سوار شدن قایق های تفریحی تندرو، قایق های پارویی و جت اسکی می باشد. ساحل میرمهنا ساحلی بزرگ که دارای امکانات مجهزی است. علاوه بر باربیکیو، آلاچیق‌های زیبا دارای اسکله ماهیگیری، زمین بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ های ساحلی، بازار ماهی فروشان و بازارچه سنتی می باشد. پارک ساحلی میر مهنا کیش دارای دو رینگ استاندارد دوچرخه سواری و یک جاده ساحلی است.

آدرس ساحل میرمهنا کیش

ساحل میرمهنا در شمال جزیره کیش، بولوار دریا، حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک

 

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل با 20 هزار مترمربع و با۲۵۰۰ درخت نارگیل کیش با حاشیه نخل و ساحلی با شن‌های سفید آرامش ‌بخش ترین ساحل جزیره کیش است. از ویژگی های ساحل درختان نارگیل کیش دور بودن ساحل نخل از جزیره است. امکانات ساحل درختان نارگیل کیش شامل: رستوران و کافی شاپ، آلاچیق، ورزش‌های ساحلی هندبال، فوتبال ساحلی والیبال، پلاژ مخصوص آقایان و ماساژ، مکانی مخصوص دوچرخه سواری، در ساحل تفریحی نارگیل کیش امکاناتی نظیر، انواع قایق‌ها مثل قایق پارویی، قایق ماهی‌گیری، قایق کف شیشه‌ای، قایق پدالی و سه چرخه‌های آبی جت‌اسکی فراهم گردیده است.

آدرس ساحل درختان نارگیل کیش

جزیره کیش، در قسمت شرق جزیره کیش و خیابان فرودسی به موازات آن قرار گرفته است.

 

روستای ننه باغو جزیره کیش

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های قدیمی و تاریخی مهم جزیره کیش روستای دنج ننه باغو است. نام روستا برگرفته از نام شیرزنی۱۰۰ سال به نام ننه باغو است. روستای ننه باغو جزیره کیش دارای جاذبه های تاریخی و دیدنی همچون: مسجد النبی (ص) ، درخت لور، گله آهوان، پارک دلیران و چندین اقامتگاه بوم گردی، سوئیت و ویلا شبانه و روزانه می باشد. و همچنین ورودی روستا  اهلی روستای باغو چادرهایی به رنگ سیاه از پشم شتر و بز برپا کرده اند که با پخت انواع نان محلی و فروش غذاهای سنتی شرینی، عسل و برگزاری مراسم و جشن های سنتی و شترسوارای از گردشگران استقبال می کنند.

آدرس روستای ننه باغو جزیره کیش

جزیره كيش،جنوب غربی جزیره کیش، جاده باغو

 

ساحل سیمرغ کیش

جزیره کیش اصلی ترین و مدرن ترین ساحل جزیره کیش است. به ‌خاطر چشم‌انداز وسیع ساحل، کلوپ های تفریحی و مجسمه های زیبایش بسیار معروف است. از ویژگی های ساحل سیمرغ کیش شنا کردن در این ساحل است. ساحل سیمرغ کیش دارای ساحل شنی بسیار زیبا که برای پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری بسیار مناسب است. پارک ساحلی سیمرغ دارای مجسمه های ساحلی بسیار زیبا است. یکی از مهمترین مجسمه های پارک ساحلی سیمرغ مجسمه صورت عطار نیشابوری است. امکانات پارک ساحل سیمرغ کیش آلاچیق، زمین های ورزشی اسکیت سواری، والیبال، بدمینتون و تنیس، سینما ۶ بعدی و بولینگس، مسیر پیاده روی و دوچرخه، تونل اکواریوم، پارک ساحلی، باغ پرندگان، پارک دلفیناریوم، فلای بورد، قایق کف شیشه‌ای و پدالی، جت اسکی، اسکوتر دریایی، فلای بورد، شاتل و بنانا، پاراگلایدر، ماهیگیری، غواصی و زمین مخصوص بازی کودکان می باشد.

آدرس ساحل سیمرغ کیش

کیش، قسمت جنوبی جزیره ی کیش در امتداد خط ساحلی خلیج فارس، بلوار مرجان، مرجان 11 در کنار جاده جهان

 

ساحل مرجان کیش

طولانی ترین ساحل ماسه ای، صخره ای و زیبا ترین ساحل جزیره کیش ساحل مرجان است. نماد ساحل مرجان  مجسمه زیبای بتنی به شکل یک مرد که در حال نواختن سازی محلی است. زیبایی ساحل مرجان به خاطر شفاف بودن آب، مرجان ها، وجود انواع صدف، حلزون، شقایق‌ دریایی، عروس‌های دریایی و انواع مختلف ماهی های زینتی است. با اینکه امکان شنا در این بخش از جزیره به خاطر صخره‌ها و مرجان‌ها وجود ندارد، ولی امکانات تفریحی و ورزش‌های آبی، از جمله آلاچیق و باربیکیو و وسائل بازی کودکان، جت سواری، فلای برد، غواصی، پاراسل، شاتل، بنانا و کایت‌ ‌بردینگ، قایق سواری و همچنین فعالیت‌های ساحلی، از جمله تورهای والیبال، دوچرخه‌سواری، پارک اسکیت برای بچه‌ها و تعدادی رستوران غذا و کافه می باشد. مرکز خرید کوروش در نزدیکی ساحل مرجان و مرکز خرید مرجان در ساحل مرجان قرار دارد.

آدرس ساحل مرجان کیش

جزیره کیش، خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

 

شهر باستانی حریره جزیره کیش

شهرباستانی حریره از بزرگترین و مهم ترین شهرهای باستانی ایران و یکی از جاذبه های بی نظیر تاریخی جزیره کیش است. شهر باستانی و تاریخی جزیره کیش با وسعت ۱۲۰ هکتار در شمال جزیره قرار دارد. بازرگانان بندر حریره را به عنوان منطق مهم تجاری و بازرگانی در جزیره کیش انتخاب کردند. اطراف عمارت‌های شهر حریره باغ‌های زیبا و چند آب‌انبار و پنج بازار احاطه كرده است. به خاطر موقعیت ویژه شهر حریره کیش از لحاظ تجاری و اقتصادی، بنا قلعه ها با دیوارهای مستحکم، با ارتفاع 6 متر از سنگ های آهکی و مرجانی ساخته شده اند. محوطه باستانی حریره شامل: مجموعه ساحلی، بندرگاه، عمارت اعیانی، حمام، مسجد، تاریخی، کارگاه شیشه‌گری، صنعت، کشاورزی و قنات‌های قدیمی است.

آدرس شهر باستانی حریره جزیره کیش

کیش، شمال جزیره کیش، بلوار میرمهنا، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان کرانه

 

ساحل کلبه هور جزیره کیش

ساحل کلبه هور کیش، به دلیل دور بودن از مرکز جزیره کیش بسیار خلوت، دنج و آرام است. از نقاط جذاب ساحل کلبه هور می توان به لنج ماهیگیری هور، دومین کشتی به گل نشسته‌ در جزیره کیش و غار 5 متری زیبا که در قسمت جنوبی ساحل کلبه هور کیش قرار دارد اشاره کرد. در ساحل هور کیش به خاطر صخره ای بودن از شنا و تفریحات آبی خبری نیست، صخره ای بودن ساحل کلبه هور مکان های زیادی برای ماهیگیری به وجود اورده است. ساحل کلبه هور کیش دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی مدرن است. از جمله امکانات ساحل کلبه هور کیش همچون نورافکن‌های بزرگ، آلاچیق چوبی زیبا با شارژهای برقی همراه با باربیکیو، نیمکت‌های مختلف، اجاق هایی خورشیدی، پیست دوچرخه سواری، اسب سواری، غواصی، رستوران های شاندیز صفدری، کلبه درویش سالود کیش و کافه آناناس می باشد.

آدرس کلبه هور جزیره کیش

جزیره کیش، جاده جهان، میدان هور

 

گذر هنرمندان جزیره کیش

گذر هنرمندان یکی از جدیدترین جاهای دیدنی جزیره کیش است. مجسمه های گذر هنرمندان تفاوت زیادی با مجسمه های ساحلی دارد. تندیس‌ها و مجسمه‌هایی از شخصیت های معروف سیاسی، هنری، علمی، تاریخی ایرانی ساخته و نگهداری می‌شود. در مجموعه گذر هنرمندان کیش در کنار هر مجسمه و تندیس ‌اطلاعات مختصری از سرگذشت و فعالیت‌های ارزشمند بزرگان و مشاهیر فرهیخته در کنار تندیس‎‌های آن ها نصب شده است. از جمله مشاهیری که تندیس آن ها در گذر هنرمندان کیش قرار گرفته عبارتند از: جلال آل احمد، مرتضی آوینی، استاد شهریار، پروین اعتصام ، امیرکبیر، محمد تقی جعفری، استاد فرشچیان، حسین بهزاد و... می باشد. از ویژگی های مجموعه گذر هنرمندان جزیره کیش موقعیت مکانی آن است که در خیابان اصلی جزیره کیش واقع شده است. و به مراکز تفریحی و گردشگری چون اسکله تفریحی کیش، بازار ونوس کیش، بولینگ مریم کیش، هتل بین المللی کیش، هتل شایان کیش، مراکز خرید، کافه‌ ها و رستوران‌ های متعددی نزدیک است.

آدرس گذر هنرمندان کیش

آدرس این مجموعه هنری در ضلع غربی کیش، بلوار دریا، خیابان سنایی است.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی به گل نشست یونانی کیش از معروف ترین و جذاب ترین نمادها و جاذبه‌ های ترویستی جزیره کیش است. مکانی عالی برای غواصان و علاقه‌مندان به دریا است. به خاطره قرارگیری کشتی یونانی در بخش جنوب غربی جزیره یکی از زیباترین غروب خورشید خواهید داشت. پارک ساحلی با امکانات متنوع با مساحت شصت هزار متر مربع در محوطه ساحلی کشتی یونانی ها ساخته شده است. امکانات متنوع پارک ساحلی کشتی یونانی تعداد زیادی کافی شاپ، رستوران، فروشگاه های لوکس، سایت های موتور سواری، دوچرخه سواری، شترسواری، اسب سواری، مجسمه‌‌های بزرگ و متنوعی، ساعتی که به شکل سکان کشتی در ساحل طراحی کرده اند، سالن ورزشی، و کرایه اسکیت، نمازخانه، پارکینگ، آمفی تئاتر می باشد. در بعضی از روزهای خاص و به مناسبت های گوناگون برنامه بسیار زیبای تریدی مپینگ در این پارک اجرا می شود.

آدرس کشتی یونانی کیش

جنوب غربی جزیره کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی کیش

 

طریقه رزرو بلیط برای تفریحات جزیره کیش

برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی به جزیره کیش با هشتگ 724 برنامه ریزی کنید با خرید بلیط از سایت هشتگ 724 با پشتیبانی ۲۴ ساعته از خدمات ویژه و تخفیفات هیجان انگیز جزیره کیش برخوردار خواهید شد.

بعد از اینکه وارد سایت هشتگ ۷۲۴ شدید از قسمت هدر بالا سایت گزینه خدمات گردشگری انتخاب نمایید، و سپس در صفحه باز شده تفریح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بعد از آن در صفحه باز شده بعدی تاریخ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس بعد از اینکه ساعت و تعداد بلیط ها را انتخاب کردید و بر روی دکمه خرید کلیک کنید، بلیط به تعداد مورد نظر به سبد خرید شما اضافه خواهد شد.

و سپس برروی ایکون سمت چپ سبد خرید کلیک نمایید و در صفحه بعدی اطلاعات خود را کامل نمایید و با کلیک برروی دکمه خرید نهایی به صفحه درگاه پرداخت هدایت می شوید و بعد از پرکردن اطلاعات بانکی و پرداخت به صفحه چاپ تیکت هدایت می شوید و می توانید تیکت مورد نظر را دریافت کنید.

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست