به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۲/۸/۸

هتل داریوش جزیره کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش، به عنوان جواهری درخشان در تاج جزیره کیش در یکی از بهترین نقاط ساحلی جزیره کیش واقع شده است. هتل مجلل‌ و لوکس داریوش در سال 1382 در منطقه شمال شرقی جزیره کیش بر روی یک قطعه زمین به وسعت 12 هکتار احداث شد و  به منظور بهبود خدمات به مسافران، هتل داریوش کیش در سال 1396 مورد بازسازی و به‌روزرسانی قرار گرفت.

در طراحی معماری هتل داریوش کیش، با الهام گرفتن از نمادهای باستانی ایرانی مانند تخت جمشید، کاخ‌های آپادانا، تچر و پاسارگاد، تمدن و فرهنگ باشکوه ایران باستان به تجلی پیوسته است. این ترکیب زیبا از معماری شکوهمند و محیط طبیعی زیبا، هتل داریوش را به یک مقصد لوکس و دلپذیر برای مسافران تبدیل کرده است. و به عنوان یکی از درخشان‌ترین جاذبه گردشگری در جزیره کیش درخشیده است.

 

ویژگی‌ هتل داریوش کیش

ویژگی‌های منحصر به فرد هتل داریوش شامل نزدیکی به ساحل و دریا، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید، ارائه امکانات و خدمات به‌روز و بی‌نظیر، و پرسنل حرفه‌ای و مهمان‌مدار می‌باشد. این ویژگی‌ها با هم تلفیق شده و هتل داریوش را به یکی از برترین و پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای اقامت لوکس و تجربه‌ی خاص در جزیره کیش تبدیل کرده‌اند. از هر فردی که تمایل به سپری کردن یک اقامت لاکچری و فراموش‌نشدنی را دارد، بدون هیچ تردیدی می‌توان انتظار داشت که هتل داریوش را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب کند.

 

اتاق ها و سوئیت های هتل داریوش کیش

ساختمان این هتل، به عبارتی این شاهکار معماری، از سه طبقه تشکیل شده است. این هتل با طراحی بی‌نظیر، برای مهمانان 190 اتاق دلنشین با چشم‌اندازی شگفت‌آور از دریا و ساحل فراهم کرده است. هتل داریوش کیش با تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها به مهمانان انتخاب‌های متنوعی برای اقامت ارائه می‌دهد. اتاق‌های دو نفره این هتل در دو نوع استاندارد و لوکس هستند. هر یک از واحدهای اقامتی این هتل از چشم‌اندازهای زیبا به جزیره کیش و آب‌های خلیج فارس بهره‌مندند. این واحدها شامل موارد زیر می‌شوند:

اتاق دوتخته کابانا در محوطه باغ رو به دریا: اتاق‌های دوتخته ۴۵ متری با چشم‌انداز زیبای باغ و دریا که به مهمانان این امکان را می‌دهند که لحظاتی شاد و آرامش‌بخش را تجربه کنند. این اتاق‌ها در فاصله کوتاهی از ساختمان اصلی هتل واقع شده و دسترسی آسان به امکانات هتل را فراهم می‌کنند.

سوئیت استودیو یک خوابه: سوئیت استودیو یک خوابه با یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن، متراژی معادل هشتاد متر دارد.

سوئیت دو نفره آتوسا رو به باغ و رو به دریا: سوئیت آتوسا لوکس نیز با هشتاد متر مربع مساحت یک اتاق خواب و یک نشیمن دارد.

سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ و رو به دریا: سوئیت‌های فسیح با چشم‌اندازهای زیبا که از پنجره‌ها و تراس‌های خود به باغ و دریا نگاه می‌کنند.

ویلاهای ساحلی: ویلاهای جذاب 180 متری با دسترسی مستقیم به ساحل که تجربه‌ی اقامت لوکس و تفریحی را فراهم می‌کنند.

سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ و رو به دریا: سوئیتی ۶۵ متری فاخر یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب برای چهار نفر با چشم‌اندازهای شگفت‌آور به باغ و دریا.

با این تنوع و انتخاب‌های مختلف، هتل داریوش کیش به مسافران امکان انتخاب واحد اقامتی بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی را می‌دهد تا تجربه اقامتی دلچسب و خاص را تجربه کنند.

امکانات اتاق و سوئیت ها: امکانات داخل اتاق‌های هتل داریوش کیش بسیار کامل و متنوع هستند تا اقامت مسافران را به تجربه‌ای راحت و لوکس تبدیل کنند. می‌توان به مبلمان، یخچال، آب رایگان، رخت‌آویز، چای‌ساز، روم سرویس، میز کار، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، وان و غیره اشاره کرد.

 



امکانات هتل داریوش کیش

هتل بین المللی داریوش کیش از امکانات و خدمات فراوانی برای مسافران خود ارائه می‌دهد. همچون خدمات روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، کرایه دوچرخه، تاکسی سرویس، خشکشویی، سالن زیبایی مخصوص آقایان، انبار چمدان، صندوق امانات، گیم‌نت، کافی‌نت، پارکینگ اختصاصی، اتصال به اینترنت بی‌سیم در سرتاسر هتل، خدمات اجاره ماشین و... تا اقامتان را به یک تجربه‌ی لوکس تبدیل کند. دیگر امکانات و خدمات لوکس این هتل عبارتند از:

استخر و سونا جکوزی: هتل داریوش کیش با داشتن استخر‌های بزرگ سرپوشیده و روباز فضایی ایده‌آل برای تفریح و استراحت مهمانان ارائه می‌دهد. این امکانات آبی علاوه بر استخر شامل جکوزی‌ها و سونا نیز می‌شوند.

مرکز تجاری: امکانات خرید و مراکز تجاری در داخل هتل برای مسافرانی که به دنبال خرید و تفریح هستند.

سالن بزرگ برای آمفی تئاتر و همایش و کنفرانس: در هتل داریوش کیش سالن های بزرگ با امکانات لوکس برای برگزاری مراسم، کنفرانس‌ها و جلسات تجاری و آمفی تئاتر و تشریفات وجود دارد.

سالن ماساژ تایلندی: هتل بین المللی داریوش کیش دارای یک سالن ماساژ تایلندی  واسپا نیز می‌باشد. این امکان به مهمانان این هتل ارائه می‌شود تا بتوانند از خدمات ماساژ واسپا به منظور استراحت و آرامش خود بهره‌مند شوند.

پخش زنده مسابقات ورزشی: هتل بین المللی داریوش کیش امکان پخش زنده مسابقات ورزشی را برای مهمانان خود فراهم  می کند پخش زنده مسابقات ورزشی در اوقات مسابقات ورزشی مهم یا رویدادهای ورزشی معتبر بسیار جذاب است.

 اجرای زنده موسیقی: اجرای زنده موسیقی در هتل بین المللی داریوش کیش برگزار شود. این اجراها معمولاً در فضاهای مخصوص برگزار می‌شوند و می‌توانند برای مهمانان یک تجربه تفریحی و لذت‌بخش باشند. اجرای زنده موسیقی معمولاً شامل اجرای هنرمندان و گروه‌های موسیقی محلی یا بین‌المللی در ژانرهای مختلف می‌شود.

زمین‌های ورزشی: هتل بین المللی داریوش کیش دارای امکانات و زمین‌های ورزشی گوناگونی می‌باشد همچون : سالن بدن‌سازی با مربی ورزشی، سالن بدن سازی، بنت‌بال، بولینگ، بدمینتون، بیلیارد، زمین تنیس، باشگاه صندلی ماساژور برای مهمانان وکیشوندان دارد.

رستوران پاسارگارد: این رستوران با الهام از معماری باستانی ایران کاخ پارسه و تچر به صورت سه بعدی با سنگ‌تراشی‌های زیبا طراحی شده است و از دیزاین زیبا و محیطی خاص برخوردار است. مهمانان می‌توانند در اینجا از غذاهای محلی و بین‌المللی با کیفیت بالا لذت ببرند.

رستوران آپادانا: رستوران آپادانا در هتل داریوش کیش نه تنها از لذت‌بخشی غذاهای متنوع و خوشمزه خبر می‌دهد، بلکه از طراحی داخلی منحصر به فرد و معماری سنتی جذابی برخوردار است. این رستوران از معماری کاخ‌های باستانی ایران الهام گرفته و از جزئیاتی چون تخت جمشید و کاخ آپادانا الهام می‌برد تا تجربه‌ای متمایز را برای مهمانان ایجاد کند. دکوراسیونی داخلی رستوران آپادانا با نخل‌های کوچک و گل‌های اطراف زیبا تزئین شده و حوض آب در وسط این رستوران زیبایی فضا را تکمیل می‌کند.

کافه لابی: یک کافه زیبا در لابی هتل که امکان نشستن و دور از همه شلوغی‌ها و نزدیک به موقعیت اصلی هتل را فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در اینجا از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرند.

کافه استخر: این کافه در نزدیکی استخر هتل واقع شده و به مهمانان امکان سفره‌خانه در کنار استخر را می‌دهد. اینجا مکانی ایده‌آل برای تفریح و استراحت در آب و آفتاب است. همچنین امکان برگزاری مراسم‌های مختلف مانند جشن تولد در کافه استخر امکان‌پذیر است.

کافه لانج: کافه‌ای برای لذت بردن از غذاهای لذیذ و منوی چندمنظوره در طبقه همکف هتل قرار دارد. مکانی خوشایند برای شام یا نهار و لذت بردن از غذاهای محلی و بین‌المللی. کافه لانج هتل داریوش از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برای کسانی که اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس رزرو کرده‌اند، رایگان است و میهمانان می‌توانند عصرانه خوشمزه‌ای را میل کنند و از حضور در این مکان دنج و خاطره‌انگیز لذت ببرند.

دریاچه اختصاصی: دریاچه اختصاصی با امکان قایق سواری، تفریحات آبی و غواصی اختصاصی یکی از ویژگی‌های جذاب هتل بین المللی داریوش کیش است.

تورهای گردشگری: هتل بین المللی داریوش کیش ارائه تورهای گردشگری و کلاس‌های فرهنگ بومی برای مهمانان خود دارد.  از امتیازات هتل داریوش تورهای گردشگری است که مهمانانش را به بازدید از باغ پرندگان، پارک دلفین ها، کشتی تفریحی، کنسرت ها، گشت دور جزیره ، جاذبه‌های محلی و کلاسیک شو دعوت می کند.

 

موقعیت مکانی هتل داریوش کیش

موقعیت مکانی هتل بین المللی داریوش واقع در میدان داریوش، جزیره کیش، به واقعیت از ویژگی‌های برجسته این هتل متمایز است. این موقعیت استثنایی به مسافران امکان دسترسی آسان به انواع مراکز و اماکن رفاهی و گردشگری را فراهم می‌کند. از جمله اماکن و جاذبه‌هایی که به راحتی از این موقعیت دسترسی دارید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پارک هنگام، پلاژ آقایان، ساحل مرجان، به بازار ونوس، بازار دامون بازار پردیس 1 و 2، شهربازی هایلند، مرکز تجاری کیش، پارک برفی پنگوئن، اسکله بزرگ تفریحی کیش، کلوپ ورزش‌های دریایی، کاخ الیت، مسیر تونل دروازه شاهی مسیر دوچرخه سواری شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها و... اشاره نمود. موقعیت مکانی استثنایی هتل داریوش کیش، مسافران را به تجربه‌ی یک اقامت فراموش‌نشدنی و تفریحی در جزیره کیش دعوت می‌کند.

 

شرایط و قوانین هتل داریوش کیش

·       رزرو در این هتل غیر قابل کنسل و چارتر است.

·       اقامت در هتل ترنج کیش با رزرو حداقل دو شب امکان پذیر است.

·       هزینه اقامت کودکان زیر 7 سال، در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان محاسبه نمی‌شود.

·       در صورت اقامت 2 کودک در یک اتاق، هزینه‌ای به نام سرویس اضافه اعمال خواهد شد.

·       سرویس اضافه بصورت تخت تاشو می باشد.

·       پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین امکان پذیر است.

·       در هنگام ثبت رزرو، باید نام تمامی میهمانان ثبت شود. در صورت عدم ثبت نام کامل میهمانان، مسئولیت عدم پذیرش و دریافت جریمه بر عهده میهمان یا آژانس رزرو کننده خواهد بود.

·       نرخ مهمان خارجی عرب زبان مطابق با نرخ‌نامه است.

·       برای اتاق‌های دو نفره ظرفیت اضافه وجود ندارد؛ یک نفر ظرفیت اضافه صرفا برای سوئیت‌ها وجود دارد.

·       هتل در خصوص تاخیر پرواز یا عدم حضور میهمانان هیچگونه مسئولیتی ندارد. در صورت عدم مراجعه به هتل در روز مقرر، مقررات ابطال اعمال خواهد شد.

·       استعمال دخانیات ممنوع است و با جریمه همراه خواهد.

·       پذیرش زوج‌های ایرانی تنها با داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان پذیر است.

·       پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان پذیر است.

·       ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

·       پذیرش آقا و خانم تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان پذیر است.

·       به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال و بدرقه رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.

 



قیمت هتل داریوش کیش

قیمت هتل داریوش کیش ممکن است در بازه‌های زمانی مختلف متغیر باشد. قیمت‌گذاری هتل‌ها معمولاً تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد از جمله فصل، تقاضا، رویدادها، طول اقامت، نوع اتاق رو به باغ، دریا و محوطه و همچنین، در روزهایی که رویدادهای خاصی در هتل یا نزدیک هتل برگزار می‌شود، نظیر کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌ها، قیمت‌ها نیز ممکن است بیشتر شود.

بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌های دقیق هتل داریوش کیش، مراجعه به سایت هشتگ 724 یا سایت رسمی هتل، است. آنها می‌توانند شما را درباره قیمت‌های جاری و تخفیف‌های ممکن راهنمایی کنند و به شما اطلاعات دقیق‌تری را ارائه دهند.

 

آدرس هتل داریوش کیش

جزیره کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

 

رزرو بهترین هتل ها با هشتگ 724

آیا به دنبال ارزشمندترین تجربه‌ها و آخرین تخفیفات هتل ها در جزیره کیش هستید؟ سامانه هوشمند و آنلاین هشتگ 724 با تیم پشتیبانی 24 ساعته خود، آماده پاسخگویی به تمام سئوالات و نیازهای شماست. با سایت هشتگ 724، به راحتی از آخرین اطلاعات و راهنمایی‌های مربوط به بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش بهره‌برده و تجربه‌ای بی‌نظیر را در این جزیره زیبا رقم بزنید. سایت پشتیبانی هشتگ 724 به تمام سئوالات و نیازهای شما در مورد هتل ها، و تخفیفات ویژه هتل ها ی جزیره کیش پاسخ می‌دهد. سایت هوشمند و آنلاین هشتگ 724 با تیم مجرب و حرفه‌ای پشتیبانی، در هر زمانی که نیاز داشتید، به دلایلی مانند راهنمایی در انتخاب هتل ها، پاسخگوی شما خواهند بود. هدف ما این است که سفری به یادماندنی را برای شما فراهم کنیم و تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد را ارائه دهیم.


طریقه رزرو بلیط برای هتل های کیش

بعد از اینکه وارد سایت هشتگ ۷۲۴ شدید از قسمت هدر بالا سایت گزینه خدمات گردشگری انتخاب نمایید، و سپس در صفحه باز شده تفریح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بعد از آن در صفحه باز شده بعدی تاریخ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس بعد از اینکه ساعت و تعداد بلیط ها را انتخاب کردید و بر روی دکمه خرید کلیک کنید، بلیط به تعداد مورد نظر به سبد خرید شما اضافه خواهد شد.

و سپس بر روی ایکون سمت چپ سبد خرید کلیک نمایید و در صفحه بعدی اطلاعات خود را کامل نمایید و با کلیک برروی دکمه خرید نهایی به صفحه درگاه پرداخت هدایت می شوید و بعد از پرکردن اطلاعات بانکی و پرداخت به صفحه چاپ تیکت هدایت می شوید و می توانید تیکت مورد نظر را دریافت کنید.

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست