به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۲/۹/۲۷

هتل شایان جزیره کیش

هتل شایان کیش

آیا همیشه آرزو کرده‌اید که از زندگی پرشور و خسته‌کننده‌تان فرار کرده و در دامنه‌های آرامش و طبیعتی دلنشین جزیره کیش محو شوید؟ با رزرو در بهترین هتل‌های کیش، این آرزو به واقعیت تبدیل خواهد شد. می‌توانید در هتل‌های لوکس و مدرن کیش، اقامتی با کیفیت بالا و خدمات شگفت‌انگیز بهره ببرید. و از منظره‌های زیبا و تفریحات فراوان جزیره لذت برده و خستگی روزانه را به یاد بگذارید. جهت رزرو در بهترین هتل‌های کیش و سفری دو چندان لذت‌بخش، با وبسایت هشتگ 724 همراه باشید. بهترین تجربه را با آرامش و شادابی در جزیره‌ای که همه چیز برای شما آماده است، تجربه کنید.

اگر به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش در جزیره زیبای کیش هستید، هتل شایان از جمله بهترین ولوکس ترین  گزینه‌هاست. با امکانات بی‌نظیر و خدمات شگفت‌انگیز، این هتل در وبسایت هشتگ 724 با شهرت بیشتری معرفی شده است. هتل شایان آماده‌ی پذیرایی از شما برای تجربه‌ی خاصی از زیبایی‌های جزیره کیش، منتظر شماست. رزرو آنلاین سریع و آسان را از طریق وبسایت هشتگ 724 انجام دهید و لحظاتی شگفت‌انگیز و خاطره‌ساز را در این مکان بی‌نظیر تجربه کنید.

 

معرفی هتل شایان کیش

وبسایت هشتگ 724  با افتخار اعلام می‌کنند، که هتل شایان بی‌تردید یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. این هتل از جمله جواهرات این جزیره زیباست و در بین هتل‌های لوکس و مجلل جزیره کیش، جایگاه ویژه‌ای دارد.

هتل شایان با بیش از ۵۰ سال سابقه خدمات درخشان از سال ۱۳۵۴ میلادی با مساحتی فراگیر ۵۵۰۰۰ مترمربع در۶ طبقه، پذیرای مهمانان بوده وبا آخرین بروزرسانی و بازسازی اخیر در سال ۱۳۹۸، بهترین تجربه اقامتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. با اقامت در هتل شایان کیش، تجربه‌ای منحصر به فرد از لحظاتی آرام و لذت‌بخش در مکانی با شکوه و مجلل را تجربه خواهید کرد. هتلی که هر جزئی از آن، برای رسیدن به بهترین استانداردهای رفاهی و لذت مهمانان طراحی شده است.

 

ویژگی هتل شایان کیش

هتل شایان در جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب و لوکس برای گردشگران در خلیج فارس است. یکی از نقاط قوت چشم‌گیر هتل شایان کیش، موقعیت استثنایی آن است. واقع در نزدیکی ساحل خلیج فارس و بزرگترین اسکله تفریحی کیش، اینجا به شما امکان می‌دهد تا از اتاق‌های لوکس با منظره‌های دلنشین به جزیره یا دریا و سوئیت‌ها یا کاباناهای نزدیک به ساحل لذت ببرید. به‌جز زیبایی ظاهری، هتل شایان کیش امکانات تفریحی فراوانی را ارائه می‌کند. فضای سبز و دلنشینش، همراه با خدماتی با کیفیت و پرسنلی با تجربه که به زبان انگلیسی مسلط هستند، یک تجربه‌ی آرام و شگفت‌انگیز را برای مسافران فراهم می‌کند.

 

اتاق ‌های هتل شایان کیش

اتاق‌های شایان هتل، بهترین تجربه اقامتی در جزیره کیش را برای مسافران فراهم می‌کنند. این هتل با ۱۹۵ اتاق و سوئیت متنوع، در ۴ طبقه مختلف واقع شده و انواع مختلفی از اقامت را برای مهمانانش فراهم می‌کند. اتاق‌های دو و سه تخته، دوبلکس چهار تخته، سوئیت‌های ساحلی و کاباناها به همراه ویلای‌های ساحلی، همه از چشم‌اندازهای دلنشین به باغ‌ها یا خلیج فارس بهره‌مند هستند. با توجه به این تنوع، می‌توان هر گونه نیاز و سلیقه‌ای را در این هتل برآورده کرد.

 

امکانات اتاق های هتل شایان کیش

اتاق‌های هتل شایان با امکانات گسترده‌ای همراه هستند. این امکانات شامل اتصال اینترنت رایگان، تلویزیون، مینی‌بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش از نوع اسپلیت یا چیلر، حمام‌های لوکس و سرویس بهداشتی فرنگی می‌باشد که مناسب استراحت و لذت بردن از اقامت در جزیره کیش می‌باشد.

همه این واحدهای اقامتی علاوه بر امکانات لوکس، خدمات روزانه اتاق و صبحانه را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها ارائه دیدی خاص و بینظیر از جزیره و خلیج فارس دارند، تا هر لحظه از اقامت شما را به یک تجربه نابی تبدیل کنند.

 

امکانات هتل شایان کیش

امکانات و خدماتی که در هتل شایان کیش ارائه می‌شوند، یک تجربه رفاهی کامل برای مهمانان فراهم می‌کند.

که شامل استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی مجهز، سالن بیلیارد، رستوران با منوی متنوع، نمازخانه، پارکینگ، امکانات سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، فروشگاه، سالن اجتماعات، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز و سالن کنفرانس را فراهم می‌کند. همچنین، این هتل امکاناتی مانند ترانسفر (رایگان)، خدمات کرایه خودرو، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، روم سرویس، اینترنت در لابی، عابربانک، امکان تماشای مسابقات ورزشی، تلویزیون در فضای اندریسبز، خدمات خشکشویی و اتاق میهمانی و جلسات کاری نیز ارائه می‌دهد.

 

رستوران ها و کافی شاپ هتل شایان کیش

هتل شایان به عنوان یکی از هتل‌های برجسته، چندین رستوران و کافی‌شاپ دارد که هر یک از آنها با بهترین غذاها و پذیرایی از مهمانان، تجربه‌ای لذت‌بخش را ارائه می‌دهند. مثلاً رستوران سنتی "باغ بهشت" که در فضای باز واقع شده است و یا رستوران اصلی هتل شمبلیر که با غذاهای متنوع به میهمانان خوش آمد می‌گویند.

رستوران شمبلیر هتل شایان کیش

رستوران اصلی هتل شایان، با نام "شمبلیر"، به ارائه صبحانه‌های متنوع و منحصربه‌فرد می‌پردازد. طراحی زیبای محیط و چشم‌اندازی آرام به سمت خلیج فارس، از جذابیت ویژه این رستوران برخوردار است. در شمبلیر، غذاهای گوشتی، کبابی و دریایی، از طریق سلف نهار منحصربه‌فرد و بوفه‌ای متنوع، مانند سوپ، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و میوه، ارائه می‌شوند. همچنین، میز سالادبار با انواع متنوعی از سالادها و نوشیدنی‌ها نیز در اینجا آماده می‌باشد.

رستوران سنتی قارچ هتل شایان کیش

رستوران سنتی قارچ که در کنار استخر و در محوطه باز هتل شایان واقع شده است، یک مکان منحصربه‌فرد برای تجربه غذاهای سنتی و کبابی در محیطی خارجی و زیبا می‌باشد. این رستوران با معماری بی‌نظیر و فضای باز خود، محیطی دل‌پذیر و دوستانه را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. از منوی غذایی آن می‌توان به انواع غذاهای سنتی و کبابی اشاره کرد که با دقت و حرفه‌ایترین روش‌های پخت برای میهمانان ارائه می‌شود. این رستوران امکان تجربه طعم‌های محلی و سنتی را در یک محیط زیبا و با صرف غذاهای لذیذ برای گردشگران فراهم می‌کند.

 کافی‌شاپ و فست فود هتل شایان کیش

فضای داخلی و فضای باز کافی‌شاپ و فست فود هتل شایان، محیطی مناسب برای لذت بردن از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرهای متنوع از قنادی هتل، و محصولاتی چون پیتزا و ساندویچ برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین انواع قلیان میزبان شما عزیزان می باشد. همچنین کافی‌شاپ هتل، در لابی که برای جلسات رسمی یا گفت‌و‌گوهای دوستانه می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین، انواع قلیان نیز برای مهمانان آماده شده است.

 

تفریحات ورزشی هتل شایان کیش

امکانات تفریحی ورزشی هتل شایان کیش یک تجربه فراوان از فعالیت‌های رفاهی و سرگرمی را برای مهمانان فراهم می‌آورد. این امکانات شامل یک مجموعه گسترده از فعالیت‌های تفریحی و ورزشی است که طی آن می‌توان از امکانات چون استخر سرپوشیده و استخر کودکان، سرویس‌های سونای بخار و خشک، جکوزی آبگرم، حوضچه آب سرد، ماساژ و حمام سنتی بهره برد. این تجهیزات و امکانات در ساعات مخصوصی برای استفاده مهمانان در دسترس قرار دارند. به عنوان مثال، از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر برای بانوان و از ساعت ۵ عصر تا ۱۱ شب برای آقایان قابل دسترسی هستند. همچنین، ورزشگاه، سالن بیلیارد، تنیس و مسیر دوچرخه‌سواری نیز جزء امکانات و تجهیزات تفریحی هتل می‌باشند.

این تجهیزات و امکانات ورزشی و تفریحی به صورت رایگان و همه‌روزه برای استفاده مهمانان، با هدف ایجاد تجربه‌ای شگفت‌آور و نشاط‌بخش، در دسترس قرار دارند.

 

قیمت هتل شایان کیش

قیمت‌های هتل‌ها معمولاً بستگی به نوع اتاق، فصل، تقاضا و سطح رفاهی خدمات دارد. قیمت‌ها در طول زمان ممکن است متغیر باشند و به مواردی مانند فصل، تعطیلات، تقاضا، پیشنهادات ویژه و عوامل دیگر وابسته باشند. برای دریافت جزئیات دقیق و اطلاعات بیشتر درباره قیمت‌های هتل شایان کیش و نوع اتاق‌ها، بهتر است به وبسایت رسمی هشتگ 724 مراجعه کنید. سایت‌ هشتگ 724 خدمات رزرواسیون هتل ارائه می‌دهند، می‌توانند اطلاعات کاملی از جمله قیمت‌ها، نوع اتاق‌ها، تخفیفات ویژه و جزئیات مربوط به هتل شایان کیش را ارائه دهند. این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند تا اطلاعات را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را برای رزرو هتل خود داشته باشید. همچنین، از طریق این سایت‌ها می‌توانید از تخفیفات و پیشنهادات ویژه در زمان خاصی استفاده کرده و اقامت خود را با هزینه‌ای کمتر رزرو کنید.

 

آدرس هتل شایان کیش

جزیره کیش، میدان ساحل، هتل بین المللی شایان کیش

 

قوانین و مقررات هتل شایان کیش

·       رزرو در این هتل غیر قابل کنسل و چارتر است.

·       اقامت در هتل شایان کیش با رزرو حداقل دو شب امکان پذیر است.

·       هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال، در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان محاسبه نمی‌شود.

·       پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین امکان پذیر است.

·       هتل در خصوص تاخیر پرواز یا عدم حضور میهمانان هیچگونه مسئولیتی ندارد. در صورت عدم مراجعه به هتل در روز مقرر، مقررات ابطال اعمال خواهد شد.

·       استعمال دخانیات ممنوع است و با جریمه همراه خواهد.

·       پذیرش زوج‌های ایرانی تنها با داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان پذیر است.

·       پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان پذیر است.

·       ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

·       پذیرش آقا و خانم تنها تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان پذیر است.

 

جاذبه ها و مرکز نزدیک هتل شایان کیش

این هتل فاخر، با موقعیت مرکزی خود در نزدیکی اسکله قدیمی و دسترسی آسان به اماکن گردشگری و تجاری، به مسافران امکان می‌دهد تا به راحتی از هر گوشه‌ای از جزیره کیش بهره‌مند شوند. این هتل در نزدیکی بزرگترین اسکله تفریحی جزیره، کشتی یونانی، آکواریوم کیش، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان، شهر باستانی حریره، صخره خرچنگ، بولینگ مریم، روستای باغو و درخت سبز کیش واقع شده است. در اطراف هتل نیز مسیرهای دوچرخه‌سواری، پلاژ بانوان و آقایان، وجود دارد که امکانات تفریحی متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند. علاوه بر این، مراکز خریدی نظیر مرکز خرید دامون، بازار مرجان، میکا مال، بازار پانیذ، بازارهای پردیس ۱ و ۲، مروارید و رویا مال، بازار زیتون، مرکز تجاری کیش و بازار بین المللی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. این تنوع و فراوانی از امکانات خرید و تفریحی، اقامت شما را در کنار لذت‌های گردشگری، یک تجربه کامل و بی‌نظیر خواهد کرد.

 

رزرو بهترین هتل ها با هشتگ 724

آیا آماده‌اید تا تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز از جزیره فوق‌العاده کیش داشته باشید؟ هشتگ 724 با تخفیفات استثنایی و خدمات گردشگری با کیفیت، درب‌های دیدنی و جاذبه‌های فوق‌العاده این جزیره را به شما نشان می‌دهد. از لذت سفر با تخفیفات جذاب بهره ببرید و با تمام وجود، زیبایی‌ها و غنای این مقصد توریستی را تجربه کنید.

زمانی که می‌خواهید سفری به جزیره کیش داشته باشید و از بهترین هتل‌ها و بلیط تفریحات با تخفیف و تخفیفات خدمات گردشگری در این مقصد بهره‌مند شوید، روی سایت هشتگ 724 می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری در این خصوص بیابید. سایت هشتگ 724 با تیم پشتیبانی 24 ساعته و سیستم هوشمند و آنلاین، اطلاعات جامعی ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین هتل‌ها و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه کمک کند.

 

طریقه رزرو بلیط برای هتل های کیش

بعد از اینکه وارد سایت هشتگ ۷۲۴ شدید از قسمت هدر بالا سایت گزینه خدمات گردشگری انتخاب نمایید، و سپس در صفحه باز شده تفریح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بعد از آن در صفحه باز شده بعدی تاریخ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس بعد از اینکه ساعت و تعداد بلیط ها را انتخاب کردید و بر روی دکمه خرید کلیک کنید، بلیط به تعداد مورد نظر به سبد خرید شما اضافه خواهد شد.

و سپس بر روی ایکون سمت چپ سبد خرید کلیک نمایید و در صفحه بعدی اطلاعات خود را کامل نمایید و با کلیک برروی دکمه خرید نهایی به صفحه درگاه پرداخت هدایت می شوید و بعد از پرکردن اطلاعات بانکی و پرداخت به صفحه چاپ تیکت هدایت می شوید و می توانید تیکت مورد نظر را دریافت کنید.

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست