به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

نوروز 1401 در کیش - بخش چهارم

روز چهارم | خرید سوغات

کیش یکی از مناطق آزاد تجاری ایران به حساب می‌آید. این یعنی برای واردات کالا، به پرداخت هزینه گمرکی نیازی نیست. به همین خاطر در مراکز خرید کیش، اجناس خارجی با قیمت اقتصادی وجود دارند. همین مسئله دست شما را در انتخاب سوغات مناسب کاملاً باز می‌گذارد. حتی برخی مسافران نوروزی، خرید عید خود را انجام نمی‌دهند تا به کیش سفر کنند. بسیاری از مسافران، خرید یک سال خود را در کیش انجام می‌دهند. شما در مراکز خرید کیش، می‌توانید یک خرید ارزان‌قیمت یا لوکس را تجربه کنید. در ادامه شما را با مراکز خرید متعدد کیش آشنا می‌کنیم.

مرکز خرید دامون


مرکز خرید دامون یکی از مراکز خرید معروف کیش است. این مرکز خرید 10 غرفه خدماتی مختلف دارد. در این مرکز خرید می‌توانید محصولاتی شامل انواع پوشاک، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، شکلات، طلا، لپ‌تاپ، تلفن‌همراه و غیره را مشاهده کنید. مرکز خرید دامون جزء مراکز خرید لوکس کیش محسوب می‌شود و برندهای خارجی متعددی در آن حضور دارند. لازم به ذکر است که در این مرکز خرید، پیست اسکیت روی یخ وجود داشته که یکی از معدود زمین‌های پاتیناژ در ایران به شمار می‌آمده است.

مرکز خرید سارینا 1


مرکز خرید سارینا با 5هزار و 300 مترمربع مساحت یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. اگر به خریدی لوکس از برندهای خارجی علاقه‌مند هستید، مرکز خرید سارینا 1 برای شما بهترین گزینه خواهد بود. لازم به ذکر است که این مرکز، پارکینگ اختصاصی دارد. به همین خاطر لازم نیست که نگران جریمه‌شدن یا امنیت خودروی خود باشید.

بازار مرجان


بازار مرجان یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. اجناس بازار مرجان نه گران و نه ارزان هستند. با کمی جستجو در این پاساژ، می‌توانید برندهای خارجی را با قیمت مناسب تهیه کنید. این بازار در کنار ساحل مرجان قرار دارد و می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید. در بازار مرجان انواع کیف، کفش، پوشاک، شکلات، وسایل سوغاتی و غیره وجود دارد.

بازار پردیس 1


بازار پردیس 1 با دو طبقه، مجموعاً 200 واحد تجاری دارد. این پاساژ یکی از بزرگ‌ترین و البته لوکس‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. اگر اهل خرید از برندهای لوکس هستید و قیمت برای شما خیلی اهمیت ندارد، می‌توانید در بازار پردیس کیش خرید مناسبی داشته باشید. با وجود آنکه تنوع مناسبی از انواع اصناف در این بازار حضور دارند؛ اما بازار پردیس 1 بیشتر به پوشاک، کیف، کفش و بوتیک‌های لوکس تعلق دارد. لازم به ذکر است که در بازار پردیس یک، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، کافی‌نت و آژانس‌های مسافرتی نیز مشغول فعالیت هستند.

همچنین به‌دلیل محبوبیت بسیار، شعبه دوم این پاساژ با نام بازار پردیس 2 نیز افتتاح شده است. این بازار 96 واحد تجاری و 12 واحد اداری دارد. بازار پردیس 2 نیز همانند بازار پردیس 1، یک مرکز خرید لوکس و مدرن محسوب می‌شود. در این مرکز خرید نیز می‌توانید از انواع برندهای خارجی خرید کنید.

مرکز خرید پانیذ

اگر به‌دنبال یک مرکز خرید عالی برای خرید سوغات حین کیش گردی در نوروز هستید، مرکز خرید پانیذ برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این مرکز خرید جزء قدیمی‌ترین مراکز خرید محسوب می‌شود که قیمت محصولات آن واقعی و مقرون‌به‌صرفه هستند. اگر می‌خواهید خرید خود را به‌صورت یکجا انجام دهید، مرکز خرید پانیذ یک انتخاب عالی خواهد بود.



وسیله نقلیه در کیش

کیش گردی در نوروز با دوچرخه یا موتور


در کیش شما می‌توانید به‌صورت ساعتی یا روزانه، دوچرخه یا موتور برقی کرایه کنید. برای راندن موتورهای برقی، نیازی به گواهی‌نامه رانندگی نیست. همچنین لازم به ذکر است دورتادور کیش، مسیر دوچرخه‌سواری تعبیه شده است. به این طریق شما می‌توانید با دوچرخه یا موتور برقی، به هر کجای کیش که می‌خواهید بروید. البته فراموش نکنید که حتماً در هنگام توقف، موتور یا دوچرخه خود را قفل کنید.

ورود به کیش با وسیله نقلیه شخصی


در ایام نوروز بیشتر مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی سفر جاده‌ای را انتخاب کرده‌اند، وسیله نقلیه خود را با لنج به کیش می‌آورند. کیش هیچ چراغ قرمزی ندارد و رانندگی در آن می‌تواند لذت‌بخش باشد. با این کار هزینه‌های سفر شما نیز به‌مراتب کاهش پیدا می‌کند. برای حمل خودرو به کیش، فقط کافی است در بندرگاه با مسئولان صحبت کنید. با پرداخت هزینه‌ می‌توانید وسیله نقلیه خود را وارد کیش کنید. البته به یاد داشته باشید که در ایام نوروز، کیش بسیار شلوغ می‌شود. به همین خاطر باید در صف‌های طولانی منتظر بمانید تا خودروی شما سوار لنج شود.

کیش گردی در نوروز با تاکسی


یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های کیش گردی در نوروز، استفاده از حمل و نقل عمومی کیش است. در کیش تاکسی‌های بسیاری حضور دارند. تمام این تاکسی‌ها، خودروهای روز اروپایی هستند و کیفیت مناسبی دارند. هزینه کرایه تاکسی در کیش نسبتاً گران است. با وجود این شما می‌توانید در هر لحظه تاکسی پیدا کنید و خودتان را به هر جایی که می‌خواهید برسانید. فراموش نکنید که در ساعات غیرپیک و ایام آف سیزن، شاید یافتن تاکسی در هر قسمت شهر کار ساده‌ای نباشد. در صورتی که در هر مکان به تاکسی نیاز داشتید، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

شرکت تاکسیرانی پارس

شماره تماس: 076-44451914-44451913

تاکسیرانی کرانه

شماره تماس: 076-44467201-2

تاکسیرانی رخش

شماره تماس: 076-44421152

کیش گردی نوروز با کرایه خودرو


کیش یکی از مناطق آزاد گردشگری در ایران است. به همین خاطر ورود خودرو به کیش بدون گمرک و مالیات انجام می‌شود. از‌این‌رو می‌توانید شاهد خودروهای روز اروپایی و آمریکایی در این جزیره باشید. همین مسئله کرایه خودرو‌ در کیش را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است. شما می‌توانید به‌صورت ساعتی یا روزانه، از مؤسسات مختلف خودرو کرایه کنید. لازم به ذکر است که برای کرایه خودرو باید مبلغی را به‌عنوان ضمانت قرار دهید. همچنین مبلغی برای جرایم رانندگی تا مدتی نزد مؤسسه باقی می‌ماند. البته با توجه به گران‌قیمت‌بودن این خودروها، هزینه هر گونه خسارت احتمالی نیز به عهده راننده خواهد بود.

کیش گردی در نوروز با تورهای داخلی

قیمت تور کیش در طول تعطیلات نوروز کمی افزایش پیدا می‌کند؛ اما زمانی که همراه تور سفر کنید، می‌توانید از گشت‌های داخل شهر نیز استفاده کنید. به این طریق در ساعت مقرر از جلوی درب هتل سوار ون خواهید شد و از بخش‌های مختلف جزیره دیدن خواهید کرد. این روش بهترین گزینه برای کیش گردی در نوروز محسوب می‌شود.

وضعیت هتل های کیش در نوروز


همان طور که انتظار می‌رود، در طول ایام نوروز، مسافران بسیاری عازم کیش می‌شوند. با وجود آنکه هتل های کیش بی‌شمارند؛ اما یافتن اتاق خالی در ایام نوروز کار دشواری خواهد بود. به همین خاطر اگر قصد دارید تا در آسایش سفر کنید و دچار مشکل نشوید، بهترین روش رزرو هتل از اسفند ماه است. شما می‌توانید از وب سایت‌های مختلف مانند hashtag724.ir، برای عید در کیش هتل رزرو کنید.

فقط به یاد داشته باشید که حتماً رزرو خود را قطعی کنید. قطعی‌شدن رزرو هتل همراه با واریز وجه صورت می‌گیرد. پس حتماً وجه خود را واریز کنید تا واچر برایتان صادر شود. با در دست‌داشتن واچر، دیگر نیازی نیست که نگران محل اقامت خود باشید.

در ضمن تور نوروز کیش می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. فراموش نکنید که آژانس‌های مسافرتی همواره دارای ظرفیت ویژه‌ای هستند. پس بهتر است همراه با تورهای مسافرتی سفر کنید تا دچار مشکل نشوید. از مشورت با کارشناسان hashtag724.ir غافل نشوید.

 قاسم توتونچی


تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست