به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۱/۲۵

اکبر اقبالی؛ شادی بخش جزیره ی کیش

" با خنده هایتان دیگران را نیز به شادی “دچار” کنید.. بگذارید این “ویروس مقدس” همه دنیا را بگیرد! "

اکبر اقبالی سالهاست که در زمینه تئاتر کمدی فعالیت دارد. او پایه گذار تئاتر کمدی اسپورت در ایران است. فعالیت حرفه ای خود را از سال 1385 با تئاتر ... به کارگردانی ... آغاز کرد. از سال 89 در جزیره کیش مشغول به کار شد و هم اکنون در مجموعه پازل شو واقع در پارک دلفین کیش در حال فعالیت است. اکبر اقبالی علاوه بر کسب افتخارات متعدد، موفق به اخذ مدرک دکترای افتخاری هنر از موسسه علوم و فنون شده است. اکبر اقبالی علاوه بر فعالیت در زمینه تئاتر کمدی، مربی برک دنس، سیرویل و رشته های متعدد ورزشی است. او با تلفیق تئاتر کمدی و حرکات ورزشی و پرفورمنس های روز دنیا سبک منحصر به فردی از تئاتر کمدی را ارائه می دهد.

اجرای اکبر اقبالی کیش (پازل شو)هر شب در پر ستاره ترین شو شبانه کشور

اکبر اقبالی بعد از چند ماه سکوت مجددا از 6 مهرماه 1400 فعالیت خود را با گروه موفق پازل شو از سر گرفت. با توجه به تجربه دو ساله همکاری با گروه پازل شو در سال های نه چندان دور، ترکیب کم سابقه ای از تئاتر کمدی ، استند آپ کمدی، پرفورمنس های پر هیجان و موسیقی در این برنامه شکل گرفته است.

استند آپ کمدی
تئاتر کمدی اسپورت
​​​​​​​تیوب کمدی
برک دنس ، پارکور و هیپ هاپ
سولو نوازی سازهای کوبه ای
موسیقی اینترنشنال همراه با پرفورمنس
رقص مردگان
آیتم استثنائی حلقه سیرویل شو

اکبر اقبالی کیش کمدین و طنز پرداز ترک ایرانی و اهل آذربایجان است. او سالهاست فعالیت کمدی دارد و خنده بر لب های مردم میاورد. اقبالی به همراه نیما ساحلی زوج هنری که سال های سال است در بخش کمدی فعالیت میکنند و خنده بر لب های مردم می آورند. 


شو پازل شو کیش(اکبراقبالی)

این شو یکی از بهترین شو ها و محبوبترین ها میباشد و آیتم های بسیاری دارد. از جمله این آیتم ها نمایش طنز با اجرای اکبر اقبالی میباشد. البته اکبر اقبالی تقریبا در تمامی بخش ها حضور دارد!

حرکات آکروباتیک

بخش دیگر شو پازل بخش حرکات آکروباتیک است، بخش مسابقه از قسمت های جذاب این شو است که بیشتر برای خنده و شادی است و در اخر نیز به برندگان جایزه داده میشود.

بیت باکس

بیت باکس از دیگر بخش های پازل شو  است و تماشای آن خالی از لطف نیست. بلک لایت شو نیز برنامه جالب و تحسین برانگیز از قسمت های جالب جنگ ستارگان رنگارنگ کیش است که در تاریکی مطلق انجام می شود. بازیگران در این قسمت با لباس های براق در تاریکی به اجرای نمایش زیبا می پردازند.

بخش دیگر نمایش کمدی اسپرت نام دارد. که یک تئاتر کمدی اسپرت از بخش های این برنامه است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد. این قسمت توسط هنرمندان تئاتر حرفه ای و خوش ذوق اجرا می شود که بسیار زیبا و به یاد ماندنی می باشد. تقلید صدا نیز از بخش های جالب و پرطرفدار این برنامه است و جذاب ترین بخش به نظر ما استنداپ کمدی های این شو است.

در آخر در این شو باید منتظر سورپرایز شدن نیز باشید! سورپرایز های جالب و دیدنی که برای بینندگان جذابیت دارد و به دلیل همین سورپرایز ها و بخش های متنوع اگر فردی چندین بارهم به این شو برود بازهم برایش جذابیت خواهد داشت.

جنگ شبانه ستارگان کیش که یکی از مشهور ترین جنگ های شبانه در جزیره کیش است به جنگ اکبر اقبالی نیز معروف می باشد. حال اکبر اقبالی چه کسی است؟ آیا واقعاً دکتر است؟ در این مقاله هشتگ724 همراه باشید تا با بیوگرافی دکتر اکبر اقبالی و جنگ شبانه ستارگان کیش بیشتر آشنا شوید.

جنگ شبانه به تهیه کنندگی اکبر اقبالی بوده و تمامی عوامل آن از بهترین استند آپ کمدین های ایران هستند. اکبر اقبالی کسی است که دکترای افتخاری طنز و استد آپ کمدی را دارا می باشد.


اکبر اقبالی، تهیه جنگ پازل اهل کجا است؟

اکبر اقبالی، تهیه کننده جنگ شبانه ستارگان کیش اهل آذربایجان شرقی بوده و زاده شهر تبریز می باشد. این کمدین مشهور سال های بسیاری از عمر خود را صرف خنداندن مردم کرده تا یکی از محبوب ترین ها شوند. البته تا حدودی موفق بوده و الان یکی از محبوب ترین ها در استند آپ کمدین ها می باشد. جهت رزرو این جنگ شبانه و دیگر تفریحات کیش با تخفیف فوق العاده، سایت تفریحات هشتگ724 در دسترس است.

اکبر اقبالی نه تنها در جنگ ستارگان کیش، بلکه در فضای مجازی نیز فعالیت دارد. فیلم ها و عکس های این کمدین مشهور در اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و ... دست به دست چرخیده و اکنون یکی از پر طرفدار ترین ها در صفحه های اجتماعی است.

جنگ شبانه ستارگان کیش از چه زمانی شکل گرفت؟

زمانی که اکبر اقبالی تصمیم گرفت برای خود گروهی را دست و پا کند، به دنبال یک زوج هنری مناسب می گشت. در همین گیر و دار بود که زوج هنری خود را پیدا نمود و با نیما ساحلی این گروه را تشکیل داد. گروه ستارگان رنگارنگ کیش بعد از گذشت مدتی توانست برای خود جایگاهی دست و پا کند و یکی از بهترین جنگ های شبانه در کیش شود.

نیما ساحلی یکی دیگر از طنز پردازان کشور است که سابقه درخشانی در استند اپ کمدی داشته و چهره ای خندان دارد. نیما ساحلی و دیگر هنرمندان این شو شبانه کیش با تجربه ای که دارند توانسته اند سال های سال، مدعوین خود را با چهره ای شاد به بیرون از جُنگ بفرستند.

شو شبانه رنگارنگ کیش به شو اکبر اقبالی نیز معروف است و در شهرهای مختلفی علاوه بر جزیره کیش مانند تهران، مشهد، شیراز و ... نیز برنامه های طنز را اجرا می کنند. از این رو در بیشتر فضای مجازی یا در سرچ گوگل، جنگ اکبر اقبالی در تهران یا دیگر شهر ها به چشم می خورد.

چرا جنگ ستارگان کیش نزد مردم محبوب است؟

یکی دیگر از دلایل محبوبیت های این شو شبانه وجود آیتم های متعدد برای تفریح و سرگرمی است. از عمده ترین دلایلی که سبب شده این جنگ شبانه خنده دار نزد مردم محبوب باشد وجود اکبر اقبالی می باشد. این طنز پرداز نمونه کشور توانسته با نمایش های جدید و به روز، ساعاتی سرشار از خنده و شادی را برای گردشگران رقم بزند.

چه برنامه هایی در این شو شبانه اجرا می شود؟

در اولین پرده نمایشی که در این جنگ شبانه اجرا می شود، نمایش پیرزنی می باشد که با کارهای خنده دار و حرف های طنز پردازانه خده بر لبان مدعوین میهمان می کند. از دیگر برنامه های مهیج و سرگرم کننده در این شو شبانه می توان به حرکات آکروباتیک اشاره کرد.

حرکت های آکروباتیک در این جنگ شبانه، توسط افرادی ماهر اجرا می شود که در کمال تمام استانداردهای ایمنی به نمایش در می آید. لیزر شو یکی دیگر از آیتم هایی است که در این بخش از شو، میهمانان می توانند از لیزر پردازی و نورپردازی های رنگارنگ، نهایت لذت را ببرند.

یکی دیگر از برنامه هایی که سبب محبوب شدن جنگ شبانه رنگارنگ کیش شده است آخرین بخش از قسمت شو شبانه می باشد. برگزاری مسابقه های خانوادگی و کودکانه همراه با اهدای جوایز از دیگر بخش های این جنگ است. این جنگ در انتهای برنامه ی خود به رسم یابود، هدیه هایی را به میهمانان خود ارائه می دهد.

آیتم دیگر شو شبانه ستارگان کیش برنامه پیت باکس می باشد که توسط فردی ماهر و با استعداد اجرا می شود. بلک لایت شو به قدری جذاب و دیدنی اجرا می شود که یکی از تحسین برانگیز ترین آیتم های این شو شبانه به شمار می رود. تئاتر کمدی اسپرت با خلق نمایش هایی فوق العاده خنده دار، شما را وادار می کند تا خنده هایی از ته دل کنید و ساعاتی را به خوشی سپری کنید.


تقلید صدا و سورپرایز در شو شبانه ستارگان کیش

از دیر باز تا کنون تقلید صدای دیگران یکی از مهارت های فردی و استعداد یک شخص می باشد که سبب سرگرمی افراد می شود. این تقلید صدا در جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش با کیفیتی بالا اجرا می شود که همگان را شگفت زده خواهد کرد.

انتهای برنامه با سورپرایز هایی غافلگیر کننده رو به رو خواهید شد که شاید تعجب شما را برانگیزد. این آیتم های مختلف و هدایای ویژه، همچنین سورپرایز های این جنگ شبانه کیش سبب شده تا هر کسی برای بار اول به آن برود، در سفر های بعدی خود با تور کیش نیز مجدداً بلیط های این جنگ شبانه را تهیه کرده و به آن برود.

چه کسانی در شو شبانه ستارگان کیش همراه دکتر اکبر اقبالی هستند؟

در جنگ ستارگان رنگارنگ کیش علاوه بر دکتر اکبر اقبالی و نیما ساحلی، افراد دیگری نیز آن ها را همراهی می کنند تا آیتم های مختلف و متنوع این شو شبانه را برای میهمانان خود اجرا کنند. از جمله این افراد می توان به امیر عبدالله مشهور به سفید پوش جزیره کیش، محسن ضیایی، علی رضا مقدسی، حمید جودکی، دی جی تیا، امید رجبی، علی رضا تکلو و ... اشاره کرد.

صندلی های وی ای پی مخصوص چهره های مهم

در این شو شبانه صندلی های به عنوان وی ای پی یا همان ویژه طراحی شده تا میهمانان مهم و درجه یک از صندلی های راحت تر، پذیرایی و ... برخوردار شوند. البته با تهیه بلیط وی آی پی جنگ اکبر اقبالی شما هم می توانید در کنار چهره های مهم حضور داشته باشید.

چند ردیف صندلی های اول مخصوص به کسانی است مه بلیط های وی ای پی را تهیه کرده اند. در اجرای برنامه های اکبر اقبالی، شبی نیست که یک هنرمند سینما و تلویزیون در ان حضور نداشته باشد. به عنوان مثال سحر قریشی یکی از میهمانان برنامه دکتر اکبر اقبالی بوده است. در ادامه با قوانین این شو شبانه آشنا خواهید شد.

شو شبانه ستارگان کیش چه شرایط و ضوابطی دارد؟

تقریباً تمامی جنگ های شبانه یک قانون مشخص دارند که رعایت کردن آن الزامی می باشد. ولی در این مطلب قصد داریم به معرفی قوانین و شرایط ورود به جنگ شبانه ستارگان کیش اشاره کنیم تا در زمان تهیه بلیط آن از سایت تفریحات کیش با تخفیف، بهینه ترین استفاده را ببرید.

 حتماً 1 ساعت قبل از شروع شو شبانه رنگارنگ کیش در محل آن حضور داشته باشید.

مشخص شدن صندلی ها در زمان ورود انجام می گیرد و اولویت با کسانی است که زودتر می ایند.

به همراه داشتن بلیط شو شبانه چه به صورت آنلاین روی تلفن همراه و چه به صورت کاغذی الزامی می باشد.

توجه داشته باشید تاریخ اعتبار بلیط و سانس شو شبانه، حتما بر روی بلیط درج شده باشد.

برای کودکان بالای 4 سال باید بلیط تهیه گردد و از ورود کالسکه برای اطفال جلوگیری می شود.

تصویر برداری چه با تلفن همراه و چه با دوربین نیمه ای حرفه ای ممنوع می باشد.

شو شبانه ستارگان کیش در چه مکانی اجرا می شود؟

تصور کنید بمب خنده و شادی یعنی دکتر اکبر اقبالی را از نزدیک مشاهده کنید و لحظه هایی عالی را برای خود رقم بزنید. محل برگزاری برنامه های دکتر اکبر اقبالی مجتمع بزرگ کشتی ایرانی می باشد که آدرس دقیق آن به این شرح است. انتهای بلوار دریا، رو به روی مجموعه بولینگ مریم، مجتمع کشتی ایرانی

لحظاتی شاد و لذت بخش در جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

اکثر افرادی که به جزیره زیبای کیش مسافرت می کنند، علت سفرشان تفریحی می باشد. گردشگران برای استراحت، تفریح و لذت بردن از جاذبه های گردشگری به این جزیره زیبا و دیدنی مسافرت می کنند. از نکات تفریحی این جزیره می توان به پارک دلفین ها، ورزش های آبی بسیار مهیج و جالب، جنگ ستارگان رنگارنگ کیش، بیابان گردی با خودروهای لوکس، بازدید از مکان های تاریخی از جمله کشتی یونانی، شنا کردن در خلیج زیبای فارس، قدم زدن در ساحل آرام جزیره و می باشد.


جنگ های شبانه کیش

البته از جالب ترین و شادی آور ترین برنامه های که هر گردشگر می بایست در مسافرت به این جزیره زیبا در برنامه های خود قرار دهد رفتن به جنگ های شبانه کیش و لذت بردن از آن است. جنگ های شبانه در حقیقت به اجرای زنده کمدی و تئاتر همراه با موسیقی شاد گفته می شود. این جنگ های بی نظیر بسیار شاد و مفرح هستند و در نوع خود در داخل کشور نادر و کمیاب می باشند. اکثر هنرمندان این جنگ های شبانه در کار خود معروف و از استادان حرفه ای کمدی می باشند.

یکی از معروف ترین جنگ های شبانه که در جزیره کیش به صورت مداوم و با کیفیت بسیار بالا برگزار می شود جنگ ستارگان رنگارنگ کیش می باشد که در ذیل در خصوص جزئیات برگزاری این جنگ مطالبی را تقدیم می کنیم.

عوامل برگزاری جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش که از لحاظ برنامه ریزی و اجرا بسیار حرفه ای می باشد به تهیه کنندگی آقای اکبر اقبالی و سرمایه گذاری شرکت رنگارنگ سیر کیش برگزار می شود.

آقای اکبر اقبالی علاوه بر تهیه کنندگی جنگ ستارگان رنگارنگ کیش، نقش اصلی این جنگ را نیز بر عهده دارد و با مهارت استادانه و به صورت بسیار حرفه ای برنامه های جالبی را برای بینندگان اجرا می کند.

قسمت های مختلف برنامه های جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

استند آپ کمدی

از قسمت های جالب این جنگ می توان به آیتم استند آپ کمدی آن اشاره کرد که در این قسمت هنرمندان با اجرای یک برنامه بسیار جالب و شاد میهمانان را به خنده وا داشته و آن ها را شاد می کنند.

بخش حرکات آکروباتیک

در قسمت دیگر این برنامه نوبت به ورزشکاران ایروبیک حرفه ای این جنگ می رسد که با حرکات خارق العاده و بسیار زیبای شان تماشاگران را به وجد می آورند و آن ها را مجبور به تشویق و تحسین می کنند.

تئاتر کمدی اسپرت

قسمت اجرای تئاتر کمدی اسپرت از بخش های این برنامه است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد. این قسمت توسط هنرمندان تئاتر حرفه ای و خوش ذوق اجرا می شود که بسیار زیبا و به یاد ماندنی می باشد.

بلک لایت شو

بلک لایت شو از قسمت های این جنگ شبانه است که شاید اسم آن به گوشه شما آشنا نباشد. این برنامه جالب و تحسین برانگیز از قسمت های جالب جنگ ستارگان رنگارنگ کیش است که در تاریکی مطلق انجام می شود. بازیگران در این قسمت با لباس های براق در تاریکی به اجرای نمایش زیبا می پردازند.

بیت باکس

بیت باکس هم از قسمت های مفرح جنگ ستارگان رنگارنگ کیش است که از لحاظ محتوایی بسیار نو و جدید می باشد و تماشای آن خارج از لطف نمی باشد.

مسابقه

اجرای مسابقه برای میهمانان هم از قسمت های شاد این جنگ است که توسط مجری برنامه اجرا می شود که بیشتر برای شادی و خنده اجرا می شود و در آخر نیز به برندگان جوایزی اهدا می شود.

نمایش اکبر اقبالی

مهم ترین بخش و شخص جنگ ستارگان رنگارنگ کیش اجرای بی نهایت زیبا و حرفه ای آقای اکبر اقبالی می باشد که در تمامی قسمت های که در بالا شرح داده شد حضور دارد و به هنرنمایی می پردازد.

این برنامه زیبا به مدت سه تا چهار ساعت اجرا و در ساعت 12 شب شروع و تا سه، چهار صبح طول می کشد. این جنگ ها به علت داشتن موزیک و ماهیت طنز آن در شب های وفات و همچنین در ماه های محرم و صفر برگزار نمی شود.

برنامه جنگ ستارگان شبانه از برنامه های معروف در جزیره کیش است که بسیار پر طرفدار می باشد که از لحاظ قیمت بلیط هم با توجه به برنامه ها و سرگرمی های آن بسیار ارزان و قابل توجه می باشد.

این برنامه شاد و مفرح به انتخاب سامانه نظارت الکترونیکی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان برترین و پر مخاطب ترین برنامه در این جزیره انتخاب شده است و در این زمینه چندین تندیس و لوح تقدیر نیز دریافت نموده است.


جنگ های شبانه در کیش

جزیره زیبای کیش یکی از شهر های بسیار زیبای ایران می باشد که دارای گردشگران و طرفداران زیادی در بین مردم است. این جزیره به علت داشتن جاذبه های طبیعی و توریستی فراوان سالانه هزاران نفر از مردم ایران و جهان را برای بازدید و تفریح به سمته خود جلب می کند. در این جزیره برای گردشگران و میهمانان برنامه های مختلف و جذابی تدارک دیده شده است که یکی از بهترین و محبوب ترین این برنامه ها برگزاری جنگ های شادی شبانه در این جزیره زیبا می باشد.

این جنگ های بسیار شاد و دیدنی توسط هنرمندان و خوانندگان معروف برنامه ریزی و اجرا می شود. در این جنگ ها که با اجرای مجریان معروف اجرا می شود از بازیگران و خوانندگان میهمانان معروفی دعوت می شود. هنرمندان و نوازندگان این جنگ ها با اجرای برنامه های بسیار شاد و مفرح میهمانان را به وجد می آورند. در هنگام خروج از سالن هم حتماً شما غافلگیر خواهید شد زیرا عکاسان داخل سالن در زمان اجرای برنامه از تمامی میهمانان در حالت ها و با ژست های مختلف به صورت نامحسوس عکس گرفته است و با هزینه کمی آن را چاپ و در اختیار میهمانان قرار می دهند. گنجایش اکثر سالن های جنگ های شبانه در حدود 250 تا 400 نفر می باشد که هیجان این سرگرمی را چندین برابر می کند.

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ

جنگ ستارگان رنگارنگ جزیره کیش معروف ترین و با سابقه ترین جنگ این جزیره می باشد. این جنگ شاد و مفرح به تهیه کنندگی آقای اکبر اقبالی بیشترین بیننده را از آن خود کرده است. این جنگ بسیار زیبا دارای قسمت های مختلف و شادی است مانند: استند آپ کمدی، حرکات آکروباتیک، تئاتر کمدی اسپرت، بلک لایت شو، بیت باکس و اجرای مسابقه می باشد. زمان این برنامه در حدود 4 ساعت می باشد. این برنامه شاد و مفرح چندین جایزه را نیز از آن کرده است.

جنگ شبانه پازل شو ستارگان


این جنگ شبانه نیز که از جنگ های معروف و شاد شبانه در جزیره کیش می باشد. این جنگ نیز با تهیه کنندگی آقای اکبر اقبالی اجرا می شود. این جنگ در سالن هتل ارم برگزار می شود که بسیار شاد و مفرح نیز می باشد. این جنگ زیبا نیز دارای قسمت های مختلفی هم چون آکروبات، مسابقه و می باشد.

یکی از قسمت های معروف تمامی جنگ های شبانه در کیش بخش کمدی ایستاده و یا همان استند آپ کمدی می باشد. استند آپ کمدی نوع خاصی از کمدی می باشد که در آن اجراکننده کمدی به صورت مستقیم با میهمانان و بینندگان صحبت می کند. این کمدی زیبا معمولاً توسط یک نفر اجرا می شود. در این کمدی زیبا اجراکننده با اجرای سریع و با داستان گویی، لطیفه، شوخی های کوتاه و بداهه گویی به شاد کردن میهمانان می پردازد.

در این نوع استند آپ ها در جزیره کیش آقای اکبر اقبالی بی شک بهترین هنرمند می باشد و با اجراهای بسیار زیبا و پرمعنی خود بینندگان را به وجد می آورد.

از دیگر قسمت های جالب و دیدنی در جنگ های شبانه جزیره کیش بخش اجرای بلک لایت شو می باشد. در این قسمت از برنامه کل سالت تاریک می شود و هنرمندان با لباس هایی مشکی ولی بخش هایی نمایان هنرمندی می کنند. اکثر این برنامه اجرای داستان و یا حرکات نمایشی بسیار زیبا می باشد.

معمولاً در جنگ های شبانه کیش از خوانندگان معروف و حرفه ای نیز دعوت و استفاده می شود. اکثر این خوانندگان دارای صداهای بسیار زیبا می باشند که آهنگ های شاد و به یاد ماندنی را برای گردشگران و میهمانان اجرا می کنند.

یکی دیگر از قسمت های بسیار طنز و شاد جنگ های شبانه و مخصوصاً جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ اجراهای بسیار حیرت آور آقای اکبر اقبالی می باشد. آقای اقبالی علاوه بر تسلط بر اجرای برنامه بدون نقص خود نیز از حرفه ای های ورزش های آکروباتیک است و با حرکات دیدنی و حیرت آور میهمانان را به وجد می آورد.

اقبالی یکی دیگر از بهترین استندآپ کمدین های ایران است. وی کمدین و طنز پرداز متولد سال ۱۳۵۸ واهل آذربایجان می باشد. وی دراری مدرک دکترای بازیگری می باشد که سالهاست فعالیت کمدی انجام می دهد و خنده بر لب های مردم میاورد. اکبر اقبالی در گذشته در نمایشی تحت عنوان پازل شو فعالیت داشته و هم اکنون تهیه کننده و هنرمند شو ستارگان رنگارنگ است و به شهر های مختلفی سفر کرده و به اجرا میپردازد. جنگ ستارگان رنگارنگ برنامه بسیار شاد و مهیجی است و در عین حال تنوع زیادی در برنامه های خود دارد و یکی از بخش های این برنامه مهیج، نمایش طنز با اجرای اکبر اقبالی می باشد. البته وی در تمامی بخش ها، نقش آفرینی می کند. بخش های دیگر برنامه شو ستارگان رنگارنگ شامل بخش حرکات اکروباتیک و بخش مسابقه بوده که بیشتر برای خنده و سرگرمی برگزار می گردد و در پایان به برندگان جوایزی اهداء می گردد. لازم به ذکر است مجری برنامه نیما ساحلی می باشد که به همراه اکبر اقبالی در اجرای برنامه نقش آفرینی می کند.

با وجود اینکه اکبر اقبالی در شهرهایی مانند تهران و کیش بسیار شناخته شده و محبوب است، اما در برخی شهرها مانند مشهد از شهرت کمتری برخوردار است و معمولا وی را به چهره می‌شناسند و نه به اسم. اما با این وجود برنامه های اکبر اقبالی در تمامی شهرهای ایران پر می‌شود و در جنگ های وی کمتر میتوان صندلی خالی یافت.

قاسم   توتونچی

 

 

 

 


تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست