به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۳/۸

خرید و رزرو بلیط کشتی تفریحی اوستا 5 کیش با تخفیف ویژه


معرفی کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

گاهی برای لذت بردن از زیبایی های طبیعت، باید پا را از زمین فراتر نهاده و پا بر روی دریای بیکران بگذاریم. آن هم خلیج زیبا، نیلگون و همیشگی فارس که چشم هر تماشاکننده ای را خیره خود می کند.

کشتی تفریحی اوستا 5 کیش می تواند برای ساعاتی آرزوی شما را برآورده کرده و شما را به آرامش دریا دعوت نماید.

شاید بتوان از کشتی تفریحی اوستا 5 کیش به عنوان نخستین کشتی تفریحی به آب انداخته شده در جزیره کیش و اولین رستوران دریایی کیش نام برد.

یک کشتی 3 طبقه با ظرفیت 220 مسافر که توسط طراحان و مهندسان این مرز و بوم ساخته شده و جزو معدود کشتی هایی بوده که دارای استیج کنسرت، هم در داخل کشتی و هم بر روی عرشه بزرگ خود می باشد.

در ادامه به معرفی امکانات و خدمات کشتی تفریحی اوستا 5 کیش خواهیم پرداخت :

 

 

خدمات کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

  • پذیرایی رایگان وعده غذایی
  • ۲ ساعت گشت دریایی با اجرای موزیک زنده بسیار شاد در سالن و روی عرشه
  • میز اختصاصی برای هر خانواده

 

توضیحات مهم

- ابتدا سانس مورد نظر خود را در صفحه خرید و رزرو بلیط کشتی تفریحی اوستا 5 کیش انتخاب کنید

- محل سوار شدن به کشتی: بندرگاه کیش

- حتما ۳۰ دقیقه قبل از حرکت در محل بندرگاه حاضر شوید.

- امکان استفاده از لحظه خرید. (به دلیل محدودیت ظرفیت، سعی کنید از قبل خرید خود را انجام دهید)

- بدون محدودیت در تعداد خرید.

- هر بلیط مخصوص یک نفر است.

 

شما به راحتی می توانید از طریق صفحه خرید با تخفیف بلیط کشتی تفریحی اوستا 5 کیش به هر تعداد لازم بلیط تهیه بفرمایید.


برنامه های تفریحی کشتی اوستا 5 کیش

 

  • برگزاری موزیک های زنده شاد ایرانی و عربی

 

پخش زنده موزیک در کشتی تفریحی اوستا 5 کیش


موسیقی، همواره آرامش بخش و شادی بخش ذهن انسان بوده است، و حال تصور کنید لذت شنیدن این موسیقی در کنار دریای بیکران و زیبای خلیج فارس چندین برابر خواهد شد.

در طول سفر 2 ساعته شما در کشتی تفریحی اوستا 5 کیش، می توانید از اجرای موسیقی زنده حرفه ای ترین موزیسین های جزیره در قالب موسیقی های جذاب ایرانی و عربی که با سازهای مختلف نواخته می شوند، لذت وافی و کافی را ببرید.

 

  • جُنگ شادی و استندآپ کمدی در کیش

یکی از برنامه های جذاب طنز که جایگاه خوبی در میان ایرانی ها طی سال های اخیر پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته است، استندآپ کمدی می باشد.

کشتی تفریحی اوستا 5 کیش نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با اجراهای جذاب طنزپردازان حوزه استندآپ کمدی لحظات شادی برای شما فراهم می نمایند.

همچنین سایر برنامه های مفرح، شاد و مسابقات جذاب خانوادگی نیز در این جُنگ های شادی برای شما عزیزان به نمایش در خواهد آمد.

 

  • عکاسی

یکی از بخش های مهم هر سفر و خصوصا سفر به کیش، ثبت لحظات زیبا و ماندگار این سفرها می باشد.

شما می توانید از لحظه ورود به کشتی تفریحی اوستا 5 کیش تا لحظات آخر، هر کجا که مایل باشید، به عکاسان حرفه ای مستقر در کشتی تفریحی مراجعه نموده تا عکس هایی جذاب و حرفه ای از شما گرفته و عکس های انتخابی شما را چاپ و تقدیم حضور نمایند.

فرقی نمی کند کجای کشتی هستید، عرشه یا سالن پذیرایی، عکاس ها همیشه در کنار شما خواهند بود.

 

  • کافی شاپ

ویژگی که جذابیت کشتی تفریحی اوستا 5 کیش را دوچندان کرده، تجهیز این کشتی به دو کافی شاپ مجهز می باشد.

یک کافی شاپ در داخل سالن پایینی قرار گرفته که می توانید سفارشات مختلف خود را در این سالن سرپوشیده دریافت نمایید.

علاوه بر آن، یک امکان بسیار جذاب دیگر برای مسافرین و میهمانان عزیز فراهم گردیده و آن هم کافی شاپ دایر شده بر روی عرشه کشتی می باشد که لذت سفارش و سرو آبمیوه ها، دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم متنوع و خوش طعم را دو چندان می کند.




نکته: هزینه ای که شما بابت خرید بلیط کشتی تفریحی اوستا 5 کیش پرداخت می نمایید(به استثنای کافی شاپ و عکاسی)، شامل همه موارد از جمله موزیک، پذیرایی و استفاده از بخش های مختلف کشتی می باشد.

 

بخش های مختلف کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

 

  • طبقه تحتانی یا پایینی

کشتی تفریحی اوستا 5 کیش دارای یک طبقه در بخش پایینی کشتی می باشد که از مهمترین بخش های این طبقه کافی تریا با محیط جذاب و عالی بوده که میهمانان می توانند موارد مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

  • طبقه میانی یا سالن اصلی

همانطور که قبلا هم گفتیم، بخش اصلی کشتی تفریحی اوستا 5 کیش، یک سالن با ظرفیت 250 نفر شامل میزهای دایره ای شکل رستورانی و صندلی های متحرک می باشد.

یک فضا با نورپردازی جذاب و که در نقطه میانی آن، استیج اصلی برای برگزاری برنامه های مفرح شامل برنامه های شاد و تفریحی و موزیک زنده قرار دارد.

این استیج به نوعی جایگذاری شده که برای همه مهمانان زاویه دید مناسبی را فراهم نماید.

 

  • عرشه کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

یکی از امکانات جذاب و منحصر به فرد کشتی تفریحی اوستا 5 کیش، عرشه تقریبا 270 متری آن می باشد که علاوه بر ارائه یک نمای جذاب از دریا و جزیره، به سایه بان، میز و صندلی و یک سیستم قدرتمند خنک کننده برای ایام تابستان تجهیز شده است.

علاوه بر این بخش ها، یک استیج کاملا جدا از استیجی که قبلا اشاره کردیم(سالن اصلی)، بر روی عرشه تعبیه شده که به صورت مجزا به اجرای موسیقی زنده در سبک های مختلف پرداخته و لحظات زیبا و دل انگیزی را در این محیط جذاب برای شما فراهم می نماید.

از دیگر بخش های عالی ارائه شده بر روی عرشه کشتی تفریحی اوستا 5 کیش می توان به یک کافی شاپ مجهز دیگر اشاره کرد که وظیفه ارائه خدمات بر روی فضای زیبای عرشه را به میهمانان عزیز بر عهده دارد. پیشنهاد می کنیم لذت سفارش یک دسر یا نوشیدنی سرد یا گرم بر روی عرشه را از دست ندهید.




 گواهینامه های کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

کشتی تفریحی اوستا کیش، جزو معدود کشتی های تفریحی منطقه بوده که موفق به دریافت گواھینامه بین المللی رضایتمندی مشتری در حوزه گردشگری دریای، یعنی ایزو 9001 و 10002 و 10004 می باشد.

 

سانس ها

بسته به اینکه در ایام خلوت سال یا شلوغ و پیک (از نظر میزان سفر به کیش) قرار داشته باشیم، این کشتی سانس های مختلفی را شامل 3 سانس برای ایام خلوت و 5 سانس صرفا برای ایام شلوغ و پر مسافر جزیره کیش ارائه می دهد.

معمولا مدت زمان هر سانس این کشتی تفریحی کیش به مدت 2 ساعت می باشد که البته پس از خرید اینترنتی بلیط کشتی تفریحی، برای هر خانواده میز اختصاصی او رزرو گردیده و در اختیار وی و خانواده محترم قرار می گیرد.

 

رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

به منظور آرامش خاطر میهمانان، کلیه پروتکل های بهداشتی و نظافتی از میزها و صندلی ها گرفته تا امکانات و تجهیزات داخل کشتی و مکان استقرار میهمانان به صورت مستمر رعایت می شود.

همچنین به صورت مداوم سلامتی کلیه پرسنل کشتی بررسی گردیده و گواهی ها و تاییدیه های مراکز بهداشتی کیش تحت نظر قرار می گیرد.

 

  قیمت بلیط تخفیف دار کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

ممنونیم از شما که سایت هشتگ 724 را برای خرید بلیط تفریحات کیش انتخاب نموده اید. ما بلیط کشتی تفریحی اوستا 5 کیش را با تخفیف ویژه و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می کنیم.

همانطور که قبلا هم گفتیم، این هزینه شامل همه خدمات موجود در کشتی به استثنای عکاسی و کافی شاپ می باشد و لذا شما نگرانی خاصی بابت پرداخت هزینه اضافی در طی 2 ساعت تفریح خود در کشتی نخواهید داشت.

تیم آموزش دیده و مجرب پشتیبانی 12 نفره هشتگ724 در تمامی مراحل خرید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با کمال میل با شما همراه و همگام خواهد بود. جهت اطلاع از خدمات مجموعه هشتگ 724 یا ارائه هر گونه پیشنهاد یا انتقاد، با ما از طریق شماره های 0934-768-3151 و 076-4446-8880 در ارتباط باشید.

سایر خدمات ما شامل خرید بلیط تخفیف دار تفریحات آبی و دریایی کیش، خرید بلیط تخفیف دار کنسرت های کیش، خرید بلیط تخفیف دار سافاری کیش، خرید بلیط تخفیف دار جنگ های شبانه کیش، خرید بلیط تخفیف دار  رستوران های کیش، خرید بلیط تخفیف دار جت اسکی و غواصی در کیش و در مجموع تخفیف جهت کلیه خدمات گردشگری کیش می باشد.


برای مشاهده کلیه خدمات تفریحی کیش، آگاهی از تخفیفات ویژه و همینطور دیدن کلی پست ها و استوری های جذاب، به اینستاگرام ما سر بزنید :


اینستاگرام #724

https://instagram.com/hashtag724.ir

 


خرید بلیط سایر کشتی های تفریحی کیش :

شما در وب سایت هشتگ 24، علاوه بر امکان خرید و رزرو بلیط کشتی اوستا 5 کیش، از طریق صفحه کشتی های تفریحی کیش می توانید نسبت به انتخاب سایر موارد نیز اقدام بفرمایید.

در زیر لیستی از سایر کشتی های تفریحی ارائه شده است :

خرید بلیط کشتی آکواریوم با تخفیف

خرید بلیط کشتی تاپ تورز (اکونومی) با تخفیف

خرید بلیط کشتی دنا با تخفیف


 


تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست