به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۴/۵

خرید و رزرو بلیط پاراسل کیش

پاراسل کیش

وقتی سفر فکر می‌کنید، بلافاصله به مقصدی فوق‌العاده مجلل فکر می‌کنید، اولین فکر شما جزیره کیش می باشد. جزیره کیش به‌ خاطر سواحل خیره‌ کننده، مراکز خرید بزرگش، تفریحات هیجان‌انگیز و ماجراجویان شناخته شده است . اگر عاشق تفریحات ​​ آبی هستید ، جزیره کیش بهترین مقصد برای شماست.

جزیره کیش تفریحات آبی زیادی برای ارائه دارد. یکی از گزینه های محبوب که هشتگ 724 پیشنهاد میکند، پاراسل در کیش است، با پاراسل می توانید از مناظر خیره کننده دریای خلیج فارس و سواحل جزیره کیش لذت ببرید و در عین حال هیجان هوا را تجربه کنید.

نکته مهم در مورد پاراسل این است که قبل از انجام آن نیازی به تمرین های سخت یا ورزش های آبی ندارید. پاراسل یک فعالیت کم خطر ایمن، سرگرم کننده و آسان است و شما می توانید بدون ترس از اولین تجربه یک پرواز خاص و خاطره انگیز خود از پاراسل کیش بسیار لذت ببرید.

 

 

 

هرچه درباره پراسل کیش باید بدانید

شما می توانید در تفریح پاراسل، به تنهایی یا  با دوستان یا خانواده حداکثر سه نفر دیگر سوار شوید. شما در حالی که به چتر نجات مخصوص طراحی شده در هوا به

قسمتی از یک قایق تندرو متصل شده اید بعد از فاصله گرفتن از ساحل به ارامی به هوا بلند می شوید، با حرکت کردن قایق بین۱۵۰ تا ۳۰۰ متر ارتفاع متری از سطح دریا پرواز می کنید و وقتی قایق تندرو تندتر می رود شما بالاتر می روید. که به مدت 10 دقیقه است. این تفریح از ابتدا سوار بر قایق تا برگشت به ساحل در مجموع حدود یک ساعت طول می کشد.

 شما هیچ کنترلی بر چتر نجات ندارید. مربی حرفه ای و با تجربه با کلیه تجهیزات ایمنی مناسب و توضیحات کامل شما را در طول سفر همراهی می کند و با طنابی که به قایق متصل شده مدام شما را بالا و پایین می کند تا کیش را از منظر چشم یک پرنده تجربه کنید. پاراسل به شما احساس بی وزنی می دهد در حالی که در موقعیتی راحت و تاب مانند نشسته اید، از سواحل شگفت انگیز مرجانی زیبا، پرتوی نور خورشید درآب های درخشان خلیج فارس لذت ببرید.

 

بهترین زمان برای پاراسل کیش

اگر برای تفریحات آبی به جزیره کیش سفر می کنید، بهترین ماه ها فصل بهار، پاییز و زمستان است. پاراسل کاملاً به شرایط آب هوایی و باد بستگی دارد که باد  بیشترین تأثیر را می گذارد.

پاراسل یک تفریح در طول روز است، اما بهترین زمان تفریح نزدیک به عصر است. تا مناظر خیره کننده غروب خورشید را مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان بندی فعالیت ها پاراسل در کیش با هشتگ 724 همراه شوید.


ساحل تفریحات پاراسل کیش

 

تفریحات دریایی ساحل سیمرغ کیش : اصلی ترین کلوپ جزیره ی ساحل سیمرغ کیش است. در قسمت جنوبی جزیره ی کیش در کنار جاده جهان ، نزدیکی باغ پرندگان و پارک دلفین ها می باشد. چند دلیل متمایز بودن این ساحل بزرگ، شنا کردن در ساحل سیمرغ کیش مجاز است، ساحل شنی بسیار لذت بخش و زیبای برای پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری که در امتداد پارک و کنار ساحل قرار دارد. ساحل سیمرغ کیش بهترین مکان برای تفریحات گردشگری ارزان کیش می باشد.

 

تفریحات ساحل اسکله ی تفریحی کیش : این ساحل جز شلوغ ترین سواحل جزیره کیش می باشد. یکی از جذاب ترین کلوپ ها پاراسل در اسکله تفریحی کیش قرار دارد. اسکله تفریحی کیش به خاطره قرارگرفتن در شرقی ترین سمت جزیزه کیش انتخاب بسیاری از گردشگران برای دیدن غروب می باشد. از خصوصیات دیگر نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری است. سایت هشتگ 724 آسان ترین راه برای خرید آنلاین بلیط های پاراسل کیش می باشد.

 

تفریحات دریایی ساحل مرجان کیش : لقب بزرگترین، زیباترین و بروزترین  سواحل کیش را به خود اختصاص داده است. سواحل مرجان جاذبه های بسیار زیادی دارد به غیر از جذابیت های طبیعی، تفریحات کامل آبی در این ساحل موجود است . ساحل مرجان محیطی مفرح بخشی برای گرداشگران فراهم کرده است. دارای آلاچیق و باربیکیو می باشد. بلیط تفریحات گردشگری کیش را با تخیفات ویژه از سایت هشتگ  724رزو کنید

 

تفریحات دریایی ساحل دامون : اگر دنبال سکوت و آرامش هستید ساحل دامون دور از مرکز جزیزه کیش یکی از بکرترین ساحل های کیش می باشد. جدا از منظره های زیبا، آرامش خاصی دارد. از خصوصیات این ساحل نزدیکی آن به مرکز خرید دامون و پیست اسکی روی یخ این ساحل می باشد. دارای آلاچیق و پیست دوچرخه سواری استاندارد و عالی می باشد. و شما میتوانید 24 ساعت از این ساحل استفاده کنید. سایت هشتگ 724 بهترین و ساده ترین گزینه برای خرید آنلاین بلیط تفریحات تخیف دار کیش  می باشد.

 

کلوپ های دریایی پاراسل کیش

ساحل سیمرغ : کلوپ ناتیلوس کیش، کلوپ آتلانتیس کیش، کلوپ شایان کیش و کلوپ فلای بورد کیش

 

ساحل اسکله تفریحی : کلوپ مرکز غواصی کیش، کلوپ پدیده کیش، کلوپ سیشل کیش، کلوپ نگین خلیج فارس کیش، کلوپ کشتی یونانی کیش، کلوپ پردیس کیش، کلوپ کاپ کیش کلوپ دنیای زیر آب کیش، کلوپ دلفین کیش و کلوپ ساحل کیش

 

  ساحل مرجان : کلوپ اسکوبا کیش، کلوپ مرجان کیش، کلوپ باراکودا کیش، کیش مارینا کلوپ و کلوپ هتل داریوش کیش

 

ساحل دامون : کلوپ سی من کیش، کلوپ آکواریوس کیش و کلوپ داریوش کیش

 

 

 

 

تخفیف و خرید بلیط پاراسل کیش

برای خرید بلیط تفریحات آبی و دریای کیش به هشتگ 724 سربزنید.

هشتگ 724 آنچه که در مورد بلیط تفریحات تخفیف دار کیش بخواهید در اختیارتان می گذارد، تا بتوانید تجربه ای شگفت انگیزی را تجربه کنید. که به زودی فراموش نخواهید کرد و پاراسل یکی از نکات برجسته سفر شما به جزیره کیش خواهد شد.

 

قوانین و اطلاعات پاراسل کیش

·        پوشیدن جلیقه نجات الزامی است.

·        کلوپ ها دارای دوش و رختکن می باشند.

·        هر بلیط پاراسل کیش مخصوص یک نفر است.

·        کودکان بالای 20 کیلو میتوانند سوار پراسل شوند.

·        ساعت شروع کلوپ ها از ساعت 9:30 الی 18 می باشد.

·        پاراسل کیش دارای غرفه عکاسی و فیلمبرداری دارد.

·        پاراسل کیش مناسب افراد دارای ناراحتی قلبی، تنفسی و بانوان باردار نمی باشد.

·        همراه داشتن بلیط به صورت چاپی یا فایل الزامی می باشد.

·        امکان استفاده دو یا چند نفره از یک چتر امکان پذیر است.

·        مبلغ پرداختی نهایی است و در کلوپ تفریحی مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.


برای خرید بلیط پاراسل کلوپ نگین میتوانید اینجا کلیک کنید و بلیط تهیه بفرمایید

برای خرید بلیط پاراسل کلوپ پردیس میتوانید اینجا کلیک کنید و بلیط تهیه بفرمایید



تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست