به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۴/۷

فلای برد کیش

فلای بورد کیش

آیا در حال برنامه ریزی برای سفر هستید؟ هشتگ 724 جزیره زیبای کیش را پیشنهاد می کند. آیا شما لذت بیشتر از تماشای مناظر جزیره کیش و لذت بردن از دریای گرم خلیج فارس می خواهید؟

فلای بورد یکی از داغ‌ترین ورزش‌های آبی جدید می باشد، که یک لذت آسان و تجربه بسیار هیجان انگیزی به شما می دهد و سواحل باشکوه جزیره کیش ، پس‌زمینه‌ای شگفت‌انگیز را برای یک ماجراجویی فراهم می‌کند. فلای بوردیکی از بهترین و مهم ترین فعالیت های هیجان انگیز و تفریحی در جهان است.

یکی از بهترین چیزها در مورد فلای بورد، این است برای لذت بردن از آن نیازی به تجربه قبلی ندارید. از این رو، حتی اگر به طور حرفه ای برای انجام آن آموزش ندیده باشید، می توانید آن را امتحان کنید. شما قادر خواهید بود زمانی هیجان انگیزی را بر فراز آب های آبی درخشان دریای خلیج فارس در هوا تجربه کنید.  زیباترین مناظر دریا بی پایان و شگفت انگیز ترین ساحل ایران را از ارتفاع نظارگر باشید و مطمئناً این تجربه را برای تمام عمر خود به خاطر خواهید داشت.

تجربه فلای بورد درجزیره کیش باعث می شود که شما احساس نشاط کنید و آدرنالین خود را افزایش دهید. کسانی که رویای پرواز در آسمان را در سر می پرورانند، این می تواند فرصتی برای تحقق این حس خوب باشد، بنابراین تفریح آبی فلای بورد شگفت انگیز را در سایت هشتگ 724 رزرو کنید و از این تفریح آبی هیجان انگیز لذت ببرید. کل تفریح 20 دقیقه طول می کشد.

و در حالی که به هوا پرتاب می‌شوید، مانند یک مرد آهنین پرواز کنید و مانند یک دلفین شنا کنید.

در تفریحات آبی کیش جدیدترین ورزشی که جهان را متحول کرده است که اکنون در دسترس است.

 

 

هرچه درباره فلای بورد کیش باید بدانید

هشتگ 724 پیشنهاد می کند، فلای بورد را در کیش امتحان کنید. فلای بورد کیش فعالیتی است که شامل شناور شدن روی آب روی تخته با شلنگی متصل به مرکز و نیروی محرکه آب با فشار بالا که از طریق شیلنگ منتقل می شود. قدرت جت آب می تواند فرد را تا ارتفاع 10 متری به هوا ببرد، بنابراین می توانید پرواز کنید، بپرید و جرات کنید ترفندها و شیرین کارهای در هوا و روی آب امتحان کنید. این یک فعالیت نسبتاً جدید و سرگرم کننده برای همه از مبتدی تا پیشرفته است. فلای‌ برد شاید به هماهنگی دست و پا نیاز داشته باشد، اما به قدرت زیادی نیاز ندارد اگرچه دشوار به نظر می رسد، اما مانند یادگیری راه رفتن است. فلای بورد کیش به طور متوسط 20 دقیقه طول می کشد. مربیان، حرفه ای شما را در طول فعالیت راهنمایی می کنند. آنها بر فلای بورد تسلط کامل دارند و به شما اجازه دهند مطابق با مهارت و با سرعت خود حرکت کنید و آنها شما را زیر نظر می گیرند و در طول تفریح مشاوره می دهند تا به شما کمک کنند کارهای درست را انجام دهید و بدون زحمت پرواز کنید و در هوا بمانید. اگر می‌خواهید خاطراتی از امتحان کردن فلایبورد در جزیره کیش داشته باشید، با سایت  هشتگ 724 همراه شوید. فلای بورد ها اختراع قرن بیست و یکم است،که هیجان انگیز بودن این تفریح به خاطر واقعی بودن بیش از حد آن است.

انواع فعالیت های ورزشی رایج، از جمله جت اسکی، اسکی روی آب، ویک بورد، اسکی، اسنوبورد و غواصی آکروباتیک با فلای بورد ترکیب شده است.

در تفریحات آبی کیش جدیدترین ورزشی که جهان را متحول کرده است اکنون در دسترس است.

 



ساحل تفریحات فلای بورد کیش

تفریحات دریایی ساحل مرجان کیش : لقب بزرگترین، زیباترین و بروزترین  سواحل کیش را به خود اختصاص داده است. سواحل مرجان جاذبه های بسیار زیادی دارد به غیر از جذابیت های طبیعی، تفریحات کامل آبی در این ساحل موجود است . ساحل مرجان محیطی مفرح بخشی برای گرداشگران فراهم کرده است. دارای آلاچیق و باربیکیو می باشد. بلیط تفریحات گردشگری کیش را با تخیفات ویژه از سایت هشتگ  724رزو کنید.

 

تفریحات دریایی ساحل سیمرغ کیش : اصلی ترین کلوپ جزیره ی ساحل سیمرغ کیش است. در قسمت جنوبی جزیره ی کیش در کنار جاده جهان ، نزدیکی باغ پرندگان و پارک دلفین ها می باشد. چند دلیل متمایز بودن این ساحل بزرگ، شنا کردن در ساحل سیمرغ کیش مجاز است، ساحل شنی بسیار لذت بخش و زیبای برای پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری که در امتداد پارک و کنار ساحل قرار دارد. ساحل سیمرغ کیش بهترین مکان برای تفریحات گردشگری ارزان کیش می باشد.


تفریحات دریایی ساحل دامون : اگر دنبال سکوت و آرامش هستید ساحل دامون دور از مرکز جزیزه کیش یکی از بکرترین ساحل های کیش می باشد. جدا از منظره های زیبا، آرامش خاصی دارد. از خصوصیات این ساحل نزدیکی آن به مرکز خرید دامون و پیست اسکی روی یخ این ساحل می باشد. دارای آلاچیق و پیست دوچرخه سواری استاندارد و عالی می باشد. و شما میتوانید 24 ساعت از این ساحل استفاده کنید. سایت هشتگ 724 بهترین و ساده ترین گزینه برای خرید آنلاین بلیط تفریحات تخیف دار کیش می باشد.

 

تفریحات ساحل اسکله ی تفریحی کیش : این ساحل جز شلوغ ترین سواحل جزیره کیش می باشد. یکی از جذاب ترین کلوپ ها فلای بورد در اسکله تفریحی کیش قرار دارد. اسکله تفریحی کیش به خاطره قرارگرفتن در شرقی ترین سمت جزیزه کیش انتخاب بسیاری از گردشگران برای دیدن غروب می باشد. از خصوصیات دیگر نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری است. سایت هشتگ 724 آسان ترین راه برای خرید آنلاین بلیط های فلای بورد کیش می باشد.

 

کلوپ های دریایی فلای بورد کیش

ساحل دامون : کلوپ سی من کیش، کلوپ آکواریوس کیش و کلوپ داریوش کیش

ساحل سیمرغ : کلوپ ناتیلوس کیش، ،کلوپ آتلانتیس کیش کلوپ شایان کیش و کلوپ فلای بورد کیش

ساحل مرجان :  کلوپ اسکوبا کیش، کلوپ مرجان کیش، کلوپ باراکودا کیش،  کلوپ مارینا کیش و کلوپ هتل داریوش کیش

ساحل اسکله تفریحی : کلوپ مرکز غواصی کیش، کلوپ پدیده کیش، کلوپ سیشل کیش، کلوپ نگین خلیج فارس کیش، کلوپ کشتی یونانی کیش، کلوپ پردیس کیش، کلوپ کاپ کیش کلوپ دنیای زیر آب کیش، کلوپ دلفین کیش و کلوپ ساحل کیش

 

 

تخفیف و خرید بلیط فلای بورد کیش

برای کسانی که تجربه سفر کمی دارند، هشتگ 724 یک تجربه مجلل و شگفت انگیز را در جزیره کیش برای شما فراهم میکند. هشتگ 724 با معرفی تفریحات آبی ارزان کیش به سفر شما در کیش حالتی منحصر به فرد و هیجان انگیز می دهد. برای خرید بلیط تفریحات آبی و دریای کیش به هشتگ 724 سربزنید.

هشتگ 724 آنچه که در مورد بلیط تفریحات تخفیف دار کیش بخواهید در اختیارتان می گذارد. قیمت اصلی بلیط فلای بورد کیش 436.000  هزار تومان می باشد با تخفیفات ویژه 359.700 هزارتومان خریداری می کنید.


 

قوانین و اطلاعات فلای بورد کیش

پوشیدن جلیقه نجات و کلاه الزامی است.

کسانی که تجربه ای از فلای بورد نداشتند 15 دقیقه به آنها آموزش داده می شود.

کودکان بالا 15 سال و بالای 50 کیلوگرم می توانند از فلای بورد استفاده کنند.

کلوپ ها دارای دوش و رختکن می باشند.

هر بلیط فلای بورد کیش مخصوص یک نفر است.

ساعت شروع کلوپ ها از ساعت 9:30 الی 18 می باشد.

فلای بورد کیش دارای غرفه عکاسی و فیلمبرداری دارد.

فلای بورد کیش مناسب افراد دارای ناراحتی قلبی، تنفسی و بانوان باردار نمی باشد.

همراه داشتن بلیط به صورت چاپی یا فایل الزامی می باشد.

مبلغ پرداختی نهایی است و در کلوپ تفریحی مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

برای خرید بلیط فلای برد کلوپ پردیس کیش از هشتگ 724 میتوانید اینجا کلیک کنید و بلیط تهیه بفرمایید


تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست