به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۴/۱۹

رزرو با تخفیف _ ترانسفر رایگان رفت و برگشت رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

آیا آرزوی دور شدن از همه چیز هستید؟ دنبال کمی آرامش و سکوت در محاصره زیبایی های طبیعت را دارید؟ هشتگ 724 جزیره کیش را پیشنهاد میکند .

 تقریباً هر بازدیدکننده ای از جزیره کیش قصد دارد به یک رستوران مدرن و شیک برود.

چیزی که هشتگ 724 پیشنهاد می دهد رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش می باشد. نسخه های مرتفعی از اصیل ترین و سنتی ترین غذاهای ایرانی در محیطی مدرن و شیک را ارائه می دهد. رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش به عنوان پدر شیشلیک ایران با پنجاه سال سابقه شناخته شده است و در جزیره کیش هشت سال فعالیت دارد.

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بزرگ ترین رستوران جزیره کیش است.

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش  طیف وسیعی از غذایی متنوع سنتی وکلاسیک خوشمزه و سالم را ارائه می‌دهند. که توسط سرآشپزهایی مجرب 5 ستاره حرفه ای طبخ می شوند .

یکی از علل برتر بودن رستوران شاندیز صفدری به رستوان های دیگر جزیرکیش این است در چند قدمی ساحل جزیر کیش می باشد .رستوران شاندیز صفدری برای یک ناهار یا شام آرام با خانواده و دوستان عالی استرستوران شاندیز صفدری با موسیقی زنده محلی، منوی خوش طعم سنتی و کلاسیک شادی و نشاط را به شما در جزیره کیش می بخشد.

 

اگر به دنبال یک وعده غذایی شگفت انگیزدر جزیره کیش هستید، پیشنهادهای برجسته هشتگ 724رستوران شاندیز صفدری باموزیک زنده می باشد. مطمئن باشید، تمام غذاهای سنتی و کلاسیک محبوب و طعم اصیل را در اینجا سرو خواهید کرد. بهترین رستوران برای لذت بردن از تنوع غذا، رستوران پر رونق شاندیز صفدری ساحلی کیش می باشد.

برای برنامه ریزی یک سفر مفرح، در جزیره کیش با هشتگ 724  همراه شوید تا از تمام تخیفات تفریحات کیش برخوردار شوید و هشتگ 724 همه این ها را برای شما پوشش داده است.


ویژگی رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

اگر به دنبال غذای خاص از هر نقطه ای ازایران هستید، آن را در رستوران شگفت انگیز شاندیز صفدری پیدا خواهید کرد. گردشگران  علاقه خاصی به شیشلیک های سنتی شگفت انگیزی رستوران شاندیز صفدری دارند. رستوران شاندیز صفدری بسیار محبوب و شلوغ است. به خاطر قرار گرفتن در مجاورت ساحل، به عنوان یکی از مقاصد بسیار تحسین شده و محبوب جزیره کیش می باشد، که بهترین شیشلیک را در جزیره کیش ارائه می دهد و شهرت جهانی پیدا کرده است. محبوبیت غذاهای رستوران شاندیز صفدری به چند عامل بستگی دارد، سرزمین خراسان بسیار حاصلخیز است و کشاورزی  دامداری یکی از مشاغل اصلی آن ست. از این رو، تمام سبزیجات، میوه ها و گوشت ها مختلف برای تهیه غذا را از مشهد تهیه میکنند و نزدیکی آن به ساحل است. از دیگر امکانات این مجموعه ارسال غذای رایگان برای رفاه بیشتر مشتریان است.

 

بن تخفیف رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رزرو آنلاین رستوران شاندیز صفدری در جزیره کیش از طریق هشتگ 724 امکان پذیر می باشد. می توانید به راحتی به سایت رسمی هشتگ 724 دسترسی پیدا کنید، تا همه چیز را در مورد بهترین رستوران های جزیره کیش و تخفیف های عالی در هشتگ 724 جستجو کنید. قیمت اصلی ورودی بلیط 41.000 هزار تومان می باشد با تخفیفات ویژه 21.000 هزارتومان خریداری می کنید.

 

 

منو رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

شیشلیک مخصوص صفدری ساحلی کیش

ماهیچه مخصوص صفدری ساحلی کیش

گردن مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب لقمه مخصوص صفدری ساحلی کیش

جوجه کباب با استخوان مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب برگ مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب بختیاری مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب مخلوط ( شیشلیک،برگ،جوجه) مخصوص صفدری ساحلی کیش

کباب فیله مخصوص صفدری ساحلی کیش

چلو کره ایرانی

فیله استیک مخصوص صفدری ساحلی کیش

استیک مرغ مخصوص صفدری ساحلی کیش

میگو سوخاری صفدری ساحلی کیش

ماهی شکم پر صفدری ساحلی کیش

ماهی سرخ شده صفدری ساحلی کیش

ماهی کباب صفدری ساحلی کیش

 

بانجی جامپینگ رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

از امکانات تفریحی و جذاب این مجموعه می توان به بانجی جامپینگ آن اشاره کرد. فرم سکوی پرتاب بانجی جامپینگ این جزیره حرف انگلیسی S است و اول اسم Shandiz  است.


خوانندگان رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

هیچ جایی بهتر از رستوران صفدری برای جذب غذاهای سنتی وجود ندارد. این رستوران پیچیده که در جزیره کیش واقع شده است، دارای بند موسیقی زنده توسط بهترین بند موزیک درجزیره کیش که شامل خواننده دوزبان عربی وفارسی اقای  امیر عبدالله با همکاری خوانندگان خوش نفس، مهدی شاه پره و امیر سلیمی و تمپوزن حرفه ای محمد نجفی می باشد.


مهمانان رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رستوران شاندیز صفدری ساحلی یک رستوران با ظرفیت 900 نفر پرجنب‌ و جوش ترین و مکانی عالی وایده آل برای خانواده یا جمع دوستان می باشد. رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش میزبان بسیاری از هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران بوده است همچون  اقای علی دایی، محمد علیزاده، بهنام بانی، میلاد کی مرام ، معین راهبر، ارون افشار و پذیرای دیگر افراد مشهور وسرشناس بوده است.

 

آدرس رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

با هشتگ 724جستجوی شما برای  پیدا کردن بهترین رستوران درجزیره کیش به پایان می رسد. رستوران شاندیز صفدری در جزیره کیش، در کنار ساحل کلبه هور و نزدیک به ساحل وکشتی یونانی می باشد.

 

ساعت کاری رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

تایم کاری ناهار از ساعت 12:30 الی 4:00

تایم کاری شام از ساعت 21:30 الی 24:00

 



شرایط و قوانین رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

هر بلیط مخصوص یک نفر است.

ترانسفر رفت و برگشت رستوران رایگان است.

برای وعده ناهار قبل از ساعت 11 و برای وعده شام قبل از ساعت 20 رزرو خود را انجام دهید.

بر اساس دستور اداره بهداشت ارائه سرویس سالاد بار ممنوع می باشد و سرویس سالاد بار به صورت پک های یک نفره برای مهمانان سرو میگردد.

همراه داشتن بلیط به صورت چاپی یا فایل الزامی می باشد.

مبلغ پرداختي بابت رزرو رستوران، استفاده از سالاد بار و موسیقی زنده رستوران مي باشد. فقط درصورت سفارش غذا از فاکتور کسر ميگردد.

 برای حداقل نصف تعداد همراهیان عزیزتان ، سفارش غذا الزامی می باشد و مابقی ورودی اجباری میباشد.

هزینه رزرو برای کودکان زیر هشت سال رایگان می باشد.

انتخاب تمامی غذا های منو آزاد و محدودیتی ندارد.

برای خرید بلیط رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش از سایت هشتگ 724 اینجا کلیک نمایید



تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست