به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۶/۳

ساحل میرمهنا کیش

ساحل میرمهنا کیش

جزیره کیش فقط خرید و تفریح ​​شبانه نیست، در اینجا آب دریا گرم است و سواحل، تکه ای از بهشت ​​را ارائه می دهند، که آفتاب گرفتن برای کل خانواده لذت واقعی دارد. پس تصادفی نیست که جزیره کیش زیباترین وشگفت انگیزترین سواحل ایران را دارد.

تقریباً هر کسی می تواند یک سفر رزرو کند، اما همه نمی توانند یک ماجراجویی نهایی را که برای همه افراد گروه سرگرم کننده، مقرون به صرفه و سازگار باشد، برنامه ریزی کنند. هشتگ 724 با ارائه بهترین رازهای داخلی در سفر و ابزاری پیشرفته برای مقایسه سفر است، تا برنامه ریزی سفر شما را آسان تر کند.

پارک ساحلی  میرمهنا بهشت ​​کوچکی از سواحل بکر جزیره کیش که در آن می توانید فضای جزیره کیش با غروب عظیمش از یک سو و دریای خلیج فارس از سوی دیگر لذت ببرید. پارک ساحلی میرمهنا از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک در شمال جزیره کیش، با مساحت نزدیک به 10000، متر مربع بزرگ ترین ساحل شگفت انگیز جزیره کیش می باشد. این ساحل داری دو فاز می باشد. فاز یک پارک ساحلی میرمهنا کیش از مسجد خاتم آغاز شده و تا اسکله ادامه دارد. در نزدیکی منطقه بومیان، محله عرب ها و نزدیکی بولوار دریا واقع گردیده. فاز دو پارک نیز از اسکله تا میدان جاسک کشیده شده است. بزرگ تر از فاز یک به مساحت 60000 مترمربع می باشد.

امکانات ساحل میرمهنا کیش

ساحل میرمهنا ساحل مجهز و عظیمی است. این مکان مناسب برای کسانی است که می خواهند یک روز را در کنار خانواده در ساحل بگذرانند و در بین فعالیت ها از کباب کردن لذت ببرند. علاوه بر باربیکیو آلاچیق‌های زیبایی در پارک میر مهنا کیش وجود دارند که برای استراحت کردن مناسب می باشند.

زمین بازی کودکان ساحل میرمهنا کیش

 این  ساحل برای کودکان نیز طراحی شده است. در فاز دو، دو زمین بازی بزرگ و عالی مخصوص کودکان می باشد. بنابراین می توانید با کوچولوها به اینجا بیایید و مطمئن باشید. که آنها نیز تمام جاذبه های تفریحی را پیدا خواهند کرد و در عین حال کاملا ایمن هستند.

 


اسکله تفریحی  ساحل میرمهنا کیش

این اسکله در شمال جزیره کیش و در فاز دو پارک ساحلی میرمهنا کیش است. در سال 1385 ساخته شده است. زیباترین اسکله تفریحی در جزیره کیش می باشد. داری چهار پلکان به شکل سکو با نور پردازی فوق العاده شگفت انگیز مخصوص تماشای دریا، رشته کوه جنوبی معروف به کوه های آفتاب و برای سوار شدن قایق های تفریحی تندرو، قایق های پارویی و جت اسکی می باشد.

 

پوشش گیاهی و حیات جانوری ساحل میرمهنا کیش

باتوجه به تنوع زیستی و آب وهوای گرم مرطوب و معتدل، مناطق سرسبز زیادی را خواهید دید. که پر از گیاهان و درختان زیبا که به طور معمول در این منطقه رشد می کنند. دارای برکه و فواره های شگفت انگیزی است. در ساحل میر مهنا انواع جانوران خاص و پرندگانی مانند لک لک و مرغ ماهیخوار زندگی می‌کنند. همچنین در آب‌های کم عمق ساحل میر مهنا سنگ های زیبا، صدف، مرجان،گوش ماهی، حلزون دریایی، خرچنگ، لاک پشت و ... دیده می‌شوند.

 

رستوران های ساحلی میرمهنا کیش

رستوران های توتی فروتی و میر مهنا

درپارک میرمهنا اگر گرسنه شدید، در جای مناسبی هستید. در امتداد ساحل، دو رستوران پیدا خواهید کرد که می توانید ذائقه خود را با انواع غذاهای مختلف از هر گوشه ایران امتحان کنید.

در پارک ساحلی میر مهنا کیش دو رستوران با کیفیت وجود دارند که یکی از آن‌ها توتی فروتی است. این رستوران تنها رستوران ساحلی جزیره می‌باشد انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را در توتی فروتی امتحان کنید.

رستوران میر مهنا در پارک ساحلی میر مهنا کیش قرار دارد. این رستوران با فضایی زیبا  و شیک انواع غذاهای دریایی و محلی جزیره را ارائه می‌دهد. رستوران میر مهنا همراه با موسیقی زنده جزوه با سابقه ترین و قدیمی ترین رستوران های جزیره کیش می باشد. می‌توانید قلیه ماهی، انواع ماهی‌های، میگو، خرچنگ و صدف را در این رستوران میل نمایید.

 

مراکز خرید و مراکز تفریحی نزدیک به ساحل میرمهنا کیش

چند مرکز مدرن و قدیمی در نزدیکی این ساحل می باشد.  این مراکز خرید شامل مرکز خرید زیتون، مرکز خرید صفین، مرکز خرید ونوس و بازار عرب ها می‌باشند. اگر به کوهنوردی علاقه دارید به بازدید از کوه‌های افتاب بروید. تفریحات آبی، بولینگ مجموعه ورزشی مریم و شهر زیرزمینی کاریز هم در نزدیکی پارک ساحلی میر مهنا قرار دارد.

 

اسکله ماهیگیری ساحل میرمهنا کیش  

این اسکله ساحل را به دو فاز تقسیم کرده است. از جذابیت این اسکله این است که در زمان های خاص شما میتوانید بر روی اسکله بروید و با قلاب های خودتان ماهی گیری کنید. به جز این قسمت هیچ جای از پارک نمی توانید به این تفریح بپردازید.

 

 

پیاده رویی و دوچرخه سواری ساحل میرمهنا کیش

این اسکله بهترین موقعیت برای دوچرخه سواری یا پیاده روی محسوب می‌شود. پارک ساحلی میر مهنا کیش دارای دو رینگ استاندارد دوچرخه سواری و یک جاده ساحلی است. در این پارک می‌توانید دوچرخه‌ اجاره کنید.

 

بازار ماهی فروشان و بازارچه سنتی ساحل میرمهنا کیش

بازار ماهی فروشان و بازارچه سنتی توسط اهالی بومی جزیره کیش اداره میشود. در بازارماهی فروشان انواع ماهی های تازه دریا خلیج فارس، که شامل میگو، ماهی شور، لابستر و خرچنگ به فروش می رسد.

بازار چه سنتی جذاب پارک میرمهنا کیش در این بازاچه انواع صنایع دستی که توسط زنان بومی تولید شده است، به فروش می رسد.

آدرس ساحل میرمهنا کیش

ساحل میرمهنا در شمال جزیره کیش، بولوار دریا، حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک واقع شده است.  


بهترین ساحل های جزیره کیش

هشتگ 724 برای راحتی و مطابق سلیقه ی شما پر طرفدارترین و بهترین ساحل های جزیره کیش که شامل پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، ساحل درختان نارگیل، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، اسکله تفریحی کیش،  سواحل نقره فام و... راه معرفی کرده و شما با راهنمای از سایت هشتگ 724 و با انتخاب بی نظیرتان یک روز شاد و هیجان انگیز را برای خود و خانواده تان رقم می زنید. 

 

 

 

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست