به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۶/۱۳

ساحل سیمرغ جزیره کیش

ساحل سیمرغ کیش

جزیره کیش جدیدترین و چشمگیرترین سازه ها و جاذبه ها گردشگری در سطح خاورمیانه می باشد. جایی که گردشگران با رستوران‌های مدرن، کلوپ‌ها تفریحی زیبا، همچنین مراکز خرید لوکس بی عیب و نقص و مناظر خط ساحلی زیبای مورد استقبال قرار می گیرند.

جزیره کیش مهمانان خود را با انواع ساحل های شگفت انگیزش خوشحال می کند. هشتگ 724 پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش که گوهر واقعی جزیره است، به شما پیشنهاد می کند .

پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره با مساحتی 15 هزار مترمربع به طول 300 متر در امتداد ساحل زیبای خلیج فارس بنا شده است. پارک ساحلی سیمرغ از زیباترین و خاطره انگیز ترین پارک ساحلی جزیره می باشد، که در هر ساعت از شبانه روز بازدیدکنندگانی مخصوص خودش را دارد. در طول ساحل سیمرغ که قدم می زنید هم یک دنیا آرامش و زیبایی را تجربه می کنید و هم می توانید، از انواع تفریحات استفاده کنید. مجسمه سیمرغ یکی از زیباترین نمادهای جزیره کیش می باشد، و علت نام گذاری این پارک هم به خاطر این نماد زیبا است.


ویژگی ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ جزیره کیش اصلی ترین و مدرن ترین نقطه عطف جزیره است.

بهخاطر چشم‌انداز وسیع ساحل، کلوپ های تفریحی و مجسمه های زیبایش بین گردشگران شناخته شده است. چند دلیل متمایز بودن این ساحل بزرگ، شنا کردن در ساحل سیمرغ کیش مجاز است. ساحل شنی بسیار لذت بخش و زیبا که برای پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری که در امتداد پارک و کنار ساحل قرار دارد. ساحل سیمرغ کیش بهترین مکان برای تفریحات گردشگری ارزان کیش است، و به یاد ماندنی ترین لحظات پارک ساحلی سیمرغ فضای بسیار زیبایی آن در زمان طلوع و غروب خورشید می باشد، که انتخاب بسیاری از گردشگران است. یکی از مهمترین مجسمه های پارک ساحلی سیمرغ مجسمه صورت عطار نیشابوری است.

 

 

امکانات پارک  ساحل سیمرغ کیش

·        زمین های ورزشی اسکیت سواری، والیبال، بدمینتون و تنیس

·        سینما ۶ بعدی و بولینگس

·        مسیر پیاده روی ودوچرخه

·        تونل اکواریوم

·        پارک ساحلی

·        باغ پرندگان   

·        پارک دلفیناریوم

·        فلای بورد

·        قایق کف شیشه‌ای و پدالی

·        جت اسکی

·        اسکوتر دریایی

·        فلای بورد

·        مجسمه هاساحلی

·        شاتل و بنانا

·        ماهیگیری

·        غواصی

·        پاراگلایدر

·        زمین مخصوص بازی کودکان

 

امکانات نزدیک به پارک ساحلی سیمرغ

رستوران سیمرغ، رستوران مارینا، رستوران شاندیز سرسبز، کافه توبین

 مرکز خرید مرجان لوکس ترین و بهترین مرکز خرید در جزیره کیش

پارک ساحلی سیمرغ در نزدیکی هتل سیمرغ و هتل مارینا است.


آدرس ساحل سیمرغ کیش

کیش، قسمت جنوبی جزیره ی کیش در امتداد خط ساحلی خلیج فارس، بلوار مرجان، مرجان 11 در کنار جاده جهان، نزدیکی باغ پرندگان و پارک دلفین ها، مجاور هتل مارینا و هتل سیمرغ می باشد

 

 

بهترین ساحل های جزیره کیش

هشتگ 724 برای راحتی و مطابق سلیقه ی شما پر طرفدارترین و بهترین ساحل های جزیره کیش که شامل پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی میرمهنا، ساحل درختان نارگیل، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، اسکله تفریحی کیش،  سواحل نقره فام و... راه معرفی کرده و شما با راهنمای از سایت هشتگ 724 و با انتخاب بی نظیرتان یک روز شاد و هیجان انگیز را برای خود و خانواده تان رقم می زنید. 

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست