به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۶/۲۰

بهترین کافی شاپ ها و کافه جزیره ها کیش

بهترین کافی شاپ و کافه جزیره کیش

کافه‌ گردی یکی از بهترین تفریحات گردشگران در جزیره کیش می باشد. کافه‌های بسیار شیک با فضایی دلپذیر از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب جزیره کیش وجود دارد، تا بتوانید بهترین اوقات خود را در آن‌ها سپری کنید. اگر از گشت وگذار و خرید در جزیره کیش خسته شدید، معمولا در چنین شرایطی رفتن به کافه انتخاب اول هر کسی است. چه جایی بهتر از یک محیط زیبا و دلپذیر که در یک محیط زیبا یا کنار ساحل  قرار دارد، و گاهی موسیقی گوشنوازی در آن شنیده می‌شود. وقتی صحبت از کافه ها و کافی شاپ ها درکیش به میان می آید، واقعاً انتخاب بهترین کافی شاپ سخت است. جزیره کیش مملو از کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های درخشان است که با هر حال و هوا و سلیقه شما مطابقت دارد. با هشتگ 724 همراه شوید تا بتوانید با یک بررسی سریع بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد تنها به دنبال نام و آدرس دقیق‌ کافه‌های لوکس می گردند هشتگ 724 در این بخش تنها به صورت فهرست‌وار نام و آدرس 5تا از بهترین و لاکچری ترین کافه‌های جزیره کیش را به شما معرفی می کند. این کافه ها بسیار شیک زیبا و با دکوارسیون داخلی خیره کننده جز لاکچری ترین و لوکس ترین کافه ها ی جزیره محسوب می شوند.

 

 

کافه دامون جزیره کیش

یکی از بزرگترین کافه های جزیره کیش می باشد. کافه شاپ دامون در طبقه دوم پاساژ معروف دامون می باشد، که دارای دو فضا که یک فضای بزرگ، جذاب داخلی و فضای رومانتیک بیرونی که دارای سایه بان های زیبا و رو به دریا می باشد. و منوی عالی از غذاها، کیک و دسر نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی و فرنگی چینی و قهوه های عالی است.

در این کافه برای مشتریان خوش طعم ترین قلیان ها  نیز سرو میشود. همچنین مناسب برای برگذاری جشن تولد نیز می باشد. میزهای چهارنفره و دونفر و مبل های راحتی در این کافه گذاشته شده تا بتوانید با خانواده یا با دوستان یا تنهایی به راحتی روی آن ها نشسته و از سفارش خود لذت ببرید. در کافه دامون جزیره کیش خاطره های فراموش نشدنی برایتان رقم می خورد.

اینترنت رایگان، پارکینگ و رزرو تلفنی از دیگر امکانات آن است.

ادرس کافه دامون کیش: در قسمت شمال شرقی جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون کیش

تلفن تماس کافه دامون کیش: 09109755300

ساعت کاری کافه دامون کیش: 9:00 صبح الی 2:00 بامداد

 

کافه ترنج جزیره کیش

قطعا یکی از بزرگ ترین و خاص ترین کافه های کیش کافه ترنج که در بهترین هتل پنج ستاره کیش است. این هتل دارای دو کافه در داخل هتل و یک کافه شاپ ساحلی می باشد. نمای فوق العاده این کافه ها رو به دریا می باشد، که میتوانید علاوه بر میل کردن سفارش خود از فضای آرامش بخش  هتل و دریا نیز لذت ببرید.

کافه های ترنج جزو لاکچری ترین و لوکس ترین و بهترین کافه های جزیره کیش قرار دارد. در کافه ترنج جزیره کیش کیفیت، خدمات و سرویس دهی کارکنان بسیار عالی می باشد.

اما طبیعتا قیمت منوی این کافی شاپ نیز گران قیمت است. منو با کیفیت و عالی کافه ترنج کیش شامل انواع نوشیدنی ها، دمنوش ها، غذاهای فست و فودی و آبمیوه های طبیعی همراه با  انواع قلیان های میوه ای با دیزان میوه است.

 

آدرس کافه ترنج کیش: جزیره کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک، هتل ترنج

تلفن تماس کافه ترنج کیش: ۰۷۶۴۴۴۷۴۱۱۴

ساعت کاری کافه ترنج کیش: 24 ساعت می باشد.

 


کافه طهرون جزیره کیش

کافه طهرون از بزرگ ترین و مشهورترین کافه های جزیره کیش می باشد. کافه طهرون  از کافه های زنجیره ای و دارای چندین شعبه در کرج و تهران نیز می باشد. منوی کافه طهرون شامل انواع خوراکی ها، نوشیدنی گرم و سرد، انواع قهوه سرد، انواع دسر و بستنی، انواع سالاد می باشد. کافه طهرون جزیره کیش با کیفیت بسیار خوب و کارکنان مجرب و مهربان می باشد.

قیمت منوی کافه طهرون جزیره کیش نیز کمی گران است. فضای  باز و خاص رو به دریای خلیج فارس بسیارفوق العاده و لذت بخش  است. کافه طهرون کیش که در لیست خاص ترین کافه های کیش قرار دارد دارای دو فضای رو باز و سربسته می باشد، فضای باز آن مکانی برای افراد سیگاری می باشد.

آدرس کافه طهرون کیشجزیزه کیش، جنب اسکله تفریحی، رو به روی  پارک کیبل اسکی

تلفن تماس کافه طهرون کیش: ۰۹۳۴۷۶۹۳۳۵۹

ساعت کاری کافه طهرون کیش: 9:00 صبح الی 2:00 بامداد

 


کافه مارین جزیره کیش

هتل مارینا دارای دو کافی شاپ در طبقات اول و دوم و یک کافی شاپ در فضای باز هتل می باشد. کافه شاپ مارین جزو مدرن ترین و شیک ترین کافه های کیش در کنار دریا می باشد.

ویو عالی روبه دریا، فضای دنج زیبا و دکوراسیون لوکس بر خاص بودن این کافی شاپ می افزاید. کافه مارین جزیره کیش برای برگذاری تولد نیز مناسب می باشد. کیفیت منوی کافی شاپ مارین کیش بسیار بالا است. کافی شاپ مارین کیش مجهز به پیشرفته ترین دستگاه قهوه ساز و دارای تی بار عالی است .

قیمت منوی کافی شاپ مارین کیش نیز مانند تمام سرویس های لاکچری که ارائه میدهد، بسیار بالا است.

آدرس کافه مارین کیش: جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷، جنب برج های دو قلو

تلفن تماس کافه مارین کیش: ۰۷۶۴۴۴۶۵۳۸۶

ساعت کاری کافه مارین کیش: 9:00 صبح الی 2:00 بامداد

 

 

کافه استخر جزیره کیش

یکی از زیباترین کافه های کیش کافه استخر در هتل داریوش که یکی از مجلل ترین هتل های کیش است.

هتل داریوش یکی از لاکچری ترین و لوکس ترین هتل های جزیره زیبای کیش می باشد، که یک کافه رو باز با فضای زیبا در کنار استخر خود دارد و استفاده از این کافه برای عموم آزاد است.

منوی کافی شاپ استخر هتل داریوش با کیفیت بالا و چشم انداز زیبا و پرسنل حرفه ای  باعث شده، که این کافی شاپ نیز در لیست معروف ترین کافه های کیش قرار بگیرد.

 

آدرس کافه استخر کیش: کیش، در شهرک پردیس، بلوار پارس، هتل داریوش

تلفن تماس کافه استخر کیش: ۰۷۶۴۴۴۴۴۹۰۰

ساعت کاری کافه استخر کیش: 8:00 صبح الی 24:00 بامداد

 

 

 

کافه لاوازا جزیره کیش

یکی از بهترین و پرطرفدارترین کافه های کیش کافه لاوازا یا کافه لاواتزا می باشد. با فضای داخلی زیبا یکی از شیک ترین و بروزترین کافه های کیش محسوب می شود. این کافه در مجتمع تجاری کوروش برند سنتر قرار داشته که یکی از مجتمع های خرید و پر رفت و آمد کیش است.

منوی هیجان انگیز و با کیفیت آن شامل صبحانه، انواع اسنک ها، ساندویچ ها، نوشیدنی های سرد وگرم، چای، دمنوش، اسپرسو، قهوه، کیک، دسر و بستنی می باشد. بهترین قهوه های معروف این کافه با برند قهوه لاواتزا سرو می شود.

آدرس کافه لاوازا کیش: جزیره کیش، میدان مرجان، بلوار پارس، مجتمع تجاری کوروش برند سنتر، طبقه همکف

تلفن تماس کافه لاوازا کیش: ۰۷۶۴۴۴۵۹۲۹۹

ساعت کاری کافه لاوازا کیش: 9:00 صبح الی 12:30 بامداد

 

بهترین کافه های دیگر جزیره کیش

هشتگ 724 برای راحتی و مطابق سلیقه ی شما پر طرفدارترین و بهترین کافی شاپ های جزیره کیش که شامل کافه رین کیش، کافه ایرن کیش، کافه کاکتوس کیش، کافه فراتی کیش، کافه میکافه کیش، کافه دنج کیش و ... راه معرفی کرده و شما با راهنمای از سایت هشتگ 724 و با انتخاب بی نظیرتان یک روز شاد و هیجان انگیز را برای خود و خانواده تان رقم می زنید.

 

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست