به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۷/۷

پارک کیبل اسکی جزیره کیش

پارک کیبل اسکی جزیره کیش

جزیره کیش دارای جاذبه های فراوانی است. که مطمئناً قلب گردشگران در هر سنی را مجذوب خود می کند. می‌توانید از یک بهشت تفریحات دریایی فوق‌العاده لذت ببرید. یکی از مزایایی که پارک های آبی ارمغان می آورد این است، که دسترسی به ورزش های آبی را بدون نیاز به وسایل شخصی آبی برای همه فراهم می کند. به همین علت پارک‌های تفریحی آبی جزیره کیش  نیز جزو پر بازدیدترین تفریحات جذاب و پرهیجان جاذبه‌های جزیره کیش هستند، بنابراین می توانید لذتی بی‌نظیر تفریحات آبی را در بهترین پارک‌های ساحلی جزیره کیش تجربه کنید. پارک کبیل اسکی کیش یکی از هیجان انگیزترین پارک های تفریحی جزیره می باشد.

اگر به سرعت و کنترل در آب علاقه دارید، پس این ورزش آبی برای شماست. با اسکی جدید کبیل در آب های  خلیج فارس جت اسکی کنید. حداکثر هیجان را تجربه کنید. پارک کبیل اسکی کیش فرآیند یادگیری ورزش های آبی را کمی آسان تر می کند، زیرا در یک محیط بسیار کنترل شده با بالاترین استانداردهای ایمنی و تمامی آموزش های لازم را توسط مربیان حرفه ای به همه آموزش می دهند. اگر تازه کار هستید، نگران نباشید، دوره اسکی روی آب را با مربیان حرفه ای شرکت کنید. در این کلاس ها نحوه استفاده از اسکی و سایر تجهیزات را آموزش می دهد. در پایان دوره، اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورید و مهارت های اسکی روی آب خود را بهبود می بخشید.

هشتگ 724 کبیل اسکی جزیره کیش را به عنوان یکی از رویدادهای هیجان‌انگیز و شگفتانگیزترین کبیل اسکی در جهان را پیشنهاد می کند.

 

تاریخچه پارک کیبل اسکی جزیره کیش

کبیل اسکی اولین بار در اوایل دهه 90 در اروپا ابداع شد، محبوبیت کبیل اسکی کیش  به طور چشمگیری افزایش یافت. اکنون در بسیاری از کشورهای جهان پارک های کبیل اسکی وجود دارد. پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش اولین و بزرگترین مجموعه های کیبل اسکی در خاورمیانه می باشد. که دارای جاذبه های بسیار زیاد و منحصر به فردی است. مساحت 1400 هکتارمربع به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر با پنج برج اصلی در آب های خلیج فارس نصب شده و با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت، بزرگ ترین و مدرن ترین مجموعه تفریحی کیبل اسکی جهان را تشکیل داده اند.

تفاوت بین اسکی با کبیل و پشت قایق، استفاده از برج‌ها و سیستم موتوری در مقابل قایق موتوری است. پارک کبیل اسکی کیش دارای چند سیستم کابلی است. بین 29 تا 38 کیلومتر در ساعت بسته به سطح تجربه حرکت می‌کند. یک سیستم کابلی با اندازه کامل برای سواران با تجربه و دو سیستم خط مستقیم با سرعت کمتر برای سواران کاملاً مبتدی و متوسط از سن سه سالگی، زیرا راننده می تواند سرعت را با توجه به توانایی سوارکار تنظیم کند. کبیل اسکی  امکان سرویس دهی به ۱۲ نفر به طور همزمان رو دارد، که به شما زمان انتظار کمتری می‌دهد.

یکی از مزایای پارک کبیل اسکی کیش این است، که چه یک سوار کار مبتدی یا با تجربه باشید می توانید از روش های جدید برای سر خوردن در اعماق آب لذت ببرید. یک محیط امن را هم برای مبتدیان و هم برای سوارکاران با تجربه ای که به دنبال رفع آدرنالین هستند، تضمین می کند. به همین دلیل که پارک تفریحی کبیل اسکی جزیره کیش برای جویندگان ماجراجویی هیجان اعتیاد آور است.

 



امکانات پارک کیبل اسکی جزیره کیش

پارک کبیل اسکی کیش یک مقصد تفریحی استثنایی مفرح و مناسب برای خانواده در ساحل، با ارائه طیف گسترده ای از تفریحات آبی است.

پارک کیبل اسکی به خاطر وسعت زیاد دارای کامل ترین امکانات جاذبه گردشگری جزیره کیش می باشد. مجموعه کیبل اسکی آکواکوم در یکی از بهترین و منحصر به فردترین  ساحل نقره فام جزیره کیش واقع شده است. ترکیب جذاب ساحل نقره فام و پوشش های گیاهی سرسبز همچون درخت نارگیل و درختان لور قدیمی آلاچیق‌های زیبا وجود اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان یکی از خاطره انگیز ترین  وچشم نوازترین پارک کیبل اسکی شده است. در این مکان امکاناتی خاص مانند رختکن و دوش، سکوی شروع اسکی، اتاق آموزش، فروشگاه تجهیزات و لوازم ورزشی مخصوص کیبل اسکی، دفتر رزرواسیون و غرفه ها می باشد.

 

رستوران های پارک کیبل اسکی جزیره کیش

یکی از بهترین امکانات وجود رستوران ها و کافه ها در پارک کبیل کیش می باشد. در این رستوران ها بهترین غذاهای سنتی و دریایی جزیره کیش سرو می شود، کافه رستوران کیبل اسکی کیش، کافه رستوران طهرون، کافه رستوران ضیافه و رستوران انرژی واقع شده است، و رستوران انرژی با انواع موسیقی و اجراهای زنده شبانه‌روزی است.

 

مراکز و هتل های نزدیک پارک کیبل اسکی جزیره کیش

کیبل اسکی  جزیره کیش به خاطر موقعیت مکانی عالی به هتل‌ها و مراکز خرید دسترسی راحتی دارد. نزدیک ترین و معروف‌ترین مراکز خرید و هتل ها کیش، مرکز خرید مریم ۲، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید رویا و بازار پردیس ۲

 هتل‌های نزدیک مجموعه کیبل اسکی آکواکوم نیز شامل هتل داریوش کیش، هتل پارسیان، آبادگران هتل، هتل ارم، هتل ستاره کیش،هتل ارم، هتل آرامیس و هتل سارا می باشد.

هشتگ 724را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و پیشنهادات عالی دریافت کنید!  هشتگ 724رزروآنلاین را با بالاترین امنیت و مزایای قیمت ارائه می دهد.

 

آدرس کیبل اسکی جزیره کیش

جزیره کیش، قسمت شرقی جزیره کیش ،ساحل نقره فام شرقی


ساعات کاری اسکی جزیره کیش

با توجه به شرایط دریایی این مجموعه تعطیل یا باز می شود.

 ساعت کاری از 9:00 صبح می باشد.   

 

بهترین تفریحات دیگر جزیره کیش

جزیره کیش به عنوان یک مقصد عالی برای سفر شناخته شده است، بنابراین فعالیت ها و مکان های زیادی برای بازدید گردشگران وجود دارد. اگر در یک روز خاص باد برای انجام اسکی جزیره کیش وجود نداشته باشد، برای یافتن فعالیت های دیگر مشکل زیادی نخواهید داشت. هشتگ 724 برای راحتی و مطابق سلیقه ی شما پر طرفدارترین و بهترین تفریحات جزیره کیش که شامل بانجی جامپینگ، پارک برفی پنگوئن، غواصی کیش، تم پارک سنتر کیش، پارک آبی اوشن، جنگ های شبانه، پاراسل کیش و ... راه معرفی کرده و شما با انتخاب بی نظیرتان بهترین روز را برای خود و خانواده تان با خرید بلیط آنلاین از سایت هشتگ 724 رقم میزنید.

 

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست