به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۷/۱۲

قلعه وحشت جزیره کیش

قلعه وحشت جزیره کیش

مهم ترین و مدرن ترین پروژه های گردشگری، تفریحی و سرگرمی ایران  در جزیره کیش می باشد. جزیره کیش بهترین تجربه‌ها را در خشکی، دریا و در آسمان ایجاد می‌کندگشت و گذار در جزیره کیش، صحراهای تمیز و ساحل های نقره ای فام و ماسه ای، کشتی تفریحی دریایی آرام و بسیاری موارد دیگر، تجربه بی نظیری که در هیچ کجای ایران پیدا نمی شود. گستردگی جاذبه‌ها در این جزیره به‌ گونه‌ای است، که شما متناسب با سلیقه، هیجان و ترس خود می‌توانید، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. اگر علاقمند به یک تفریح پر از هیجان و ماجراجویی درجزیره کیش هستید. هشتگ 724 مجموعه جاذبه ای لذت بخش قلعه وحشت جزیره کیش، به شما پیشنهاد می کند. و شما را به یک تجربه خانوادگی ترسناک و لذت بخش دعوت می کند، که برای مدت طولانی آن را به یاد خواهید داشت.

 

امکانات قلعه وحشت جزیره کیش

اولین قلعه وحشت ساخته شده در ایران قلعه وحشت کیش می باشد. تجربه ای همه جانبه که با ترکیب فناوری های صوتی و بصری، جلوه های ویژه، تم های مختلف، همراه با گروهی کاملاً آموزش دیده از بازیگران زنده در لباس های شخصیت های جذاب و گریم های حرفه ای، که کل تفریح را به ماجراجوی  ترسناکی تبدیل می کند.

بدترین کابوس های خود را در قلعه وحشت کیش تجربه کنید. در هر مرحله انتظار بدترین ها را داشته باشید. قلعه وحشت کیش محیطی که با نور پردازی کم و در تاریکی احاطه شده است. صداهای ترسناک و بلند از تاریکی می آید، جایی که بازیگران واقعی و جلوه‌های ویژه شما را یکی پس از دیگری ترساند. مکانی پر از وحشت پر از شخصیت‌های مخدوش، دیوار‌های خونی و نم‌دار، تمامی ترسی واقعی و فانتزی را در انسان بهوجود می‌آورد.

در تاریکی قلعه وحشت کیش مراقب غافل‌گیری هایی با چهره‌های ترسناکی مانند مردی با چهره‌ای پوشیده از خون که اره برقی حمل می‌کند باشید. که هیجان‌انگیزترین بخش‌های قلعه وحشت می باشد.

بازیگران و انیمیشن‌های بسیاری در قلعه توسط بهترین حرفه‌ای‌های با الهام از بهترین فیلم‌های ترسناک طراحی شده‌اند تا یک تجربه واقعی ترسناک را برای شما به ارمغان بیاورند. بر اساس سناریو که انتخاب کردین، منتظر فرصت مناسب هستند تا شما را بترسانند.


بازی ترسناک قلعه وحشت جزیره کیش

قلعه وحشت در لیست ترسناک ترین جاذبه های تفریحی کیش است. قلعه وحشت یک تونل 100متری با دیوارهایی پر از تار عنکبوت با پیچ و خم های که در داخل آن هیولاهای وحشتناک و موجودات دیگری پیدا خواهید کرد، که شما را وادار می کنند فریاد بزنید. متأسفانه هیچ کس صدای شما را نمی شنود.

 

سناریو در قلعه وحشت در سه حالت اجرا میشه:

در حالت اول که فول نام دارد. انتهای ترس و وحشت و هیجان را تجربه خواهید کرد.

حالت دوم متوسط است و مناسبی افرادی خواهد بود که قصد ندارند هیجان زیادی را پشت سر بگذارند.

حالت سوم نیز کم اکشن، برای افراد زیر ۱۴ سال که با توجه به سنشون طراحی شده است.

بهره‌مندی قلعه وحشت کیش از سه سناریو فول اکشن، متوسط و کم اکشن، این توانایی را به گردشگران می دهدکه با توجه به سن و میزان علاقه به ترس و هیجان در این مجموعه به تفریح بپردازند. قلعه وحشت کیش ماجراجویی سرگرم‌کننده برای شجاعان می باشد، ولی با تمام شرایط خاص با امکانات ایمنی بالا و رعایت سلامت بازدیدکنندگان مکان مناسبی  برای کودکان کوچک و افراد مشکلات تنفسی،قلبی و افرادی که از تاریکی مطلق ترس دارند، نمی باشد.

مدت زمانی که گردشگران در داخل تونل هستند حدوداً 7 دقیقه می باشد. در طول مسیر همراه شما برای افزایش ایمنی یک لیدر و چراغ قوه که به شما کمک می‌کند، تا اطلاعات و توضیحات لازم را در داخل قلعه وحشت کسب کنید.

 

جاذبه‌های نزدیک قلعه وحشت جزیره کیش

اکثر جاذبه‌های گردشگری و کلوپ‌های تفریحی هتل‌ها و امکانات رفاهی در قسمت شرقی کیش واقع شده اند. قرار گرفتن قلعه وحشت کیش در قسمت شرقی کیش دسترسی راحتی به شما برای بازید این امکان می دهد. که شامل پارک دلفین‌های، اسکله تفریحی، ساحل مرجانی، پارک شهر، پارک هنگام، باغ مجسمه کیش، صخره‌ خرچنگ‌ها و هتل داریوش، هتل ارم کیش، هتل ستاره و هتل سان رایز می باشد.

 

خرید بلیط قلعه وحشت جزیره کیش

قیمت بلیط قلعه وحشت کیش به نسبت سایر تفریحات جزیره کیش بسیار مناسب و در جشنواره تابستانی از تخفیف های ویژه برخوردار می باشد. قیمت مناسب آن هم باعث می‌شود صف های طولانی منتظر شوید. چنانچه قصد دارید مدت‌زمان زیادی را برای خرید بلیت در انتظار نباشید، بهتر است قبل از مراجعه به مکان قلعه وحشت با مسئولان قلعه وحشت کیش تماس بگیرید و زمان ورود خود را هماهنگ کنید. یا بلیط خود را آنلاین از هشتگ 724 تهیه نمایید.

 

ساعات کاری قلعه وحشت جزیره کیش

از ساعت 6:00 بعدازظهر الی 2:00 بامداد

 

آدرس قلعه وحشت جزیره کیش

قلعه وحشت این مجموعه سرگرمی، در بلوار داریوش پشت هتل ارم قرار داره.  

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست