به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۸/۵

تفریحات آبی آرام بخش جزیره کیش

تفریحات آبی آرام بخش جزیره کیش  

جزیره کیش که به عنوان مروارید خلیج فارس شناخته می شود، یکی از هیجان انگیزترین مقاصد ساحلی ایران است.

در این جزیره بهشتی، می‌توانید به انواع تفریحات آبی بپردازید.

هیچ چیز هیجان انگیز تر از امتحان کردن تفریحات آبی در جزیره کیش نیست.

اگر می‌خواهید فعالیت‌های آبی آرام و شگفت‌انگیز را امتحان کنید. هشتگ 724 لیست بهترین و آرام بخش ترین تفریحات آبی در جزیره کیش را به شما معروفی می کند.

 

کشتی های تفریحی جزیره کیش

کشتی های تفریحی جزو تفریحات آبی هیجان انگیز و جذاب جزیره کیش محسوب می‌شوند. که بصورت 2 ساعت گشت دریایی همراه با جنگ شادی، موزیک زنده، پذیرایی، سرو شام، برنامه استنداپ کمدی، برنامه‌های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جایزه می باشد. انواع کشتی های تفریحی کیش شامل : کشتی تفریحی اوستا، کشتی تفریحی تاپ تورز، کشتی های آکواریومی و گردشگر کیش می باشد.

 

 

غواصی جزیره جزیره کیش

غواصی کاوش در دل دریا، احساس دنیای آرام زیر آب و تجربه تنفس در زیر آب یک حس شگفت‌ انگیز است. جنوب ایران تنها مکان برای غواصی است. با غواصی یک جاذبه زیر آبی خیره کننده و پر از شگفتی را کاوش می کنید.

غواصی یک فعالیت آبی ایمن و سرگرم کننده برای خانواده و دوستان است. شما لازم نیست نگران باشید زیرا یک مربی حرفه ای با تمام تجهیزات غواصی، شما را از ورود به آب، تا 15 دقیقه کاوش در صخره تا عمق 10 متر و بازگشت همراهی می کند. و در غواصی در جزیره کیش تمام تجیهزات غواصی را در اختیار شما می دهند تا مجبور نباشید وسایل خود را اجاره یا خریداری کنید.

نقاط جذاب و رویایی برای غواصی در جزیره ی کیش ساحل های سیمرغ کیش، ساحل اسکله ی تفریحی کیش، ساحل مرجان کیش و ساحل دامون می باشد.

ساعت شروع فعالیت کلوپ ها از ساعت 10 الی 17 می باشد.

 

 

قایق های کف شیشه ای جزیره کیش

به دلیل شفافیت زیاد آب دریای خلیج فارس قایق های کف شیشه ای  فرصتی استثنایی برای دیدن دنیای زیر آب می باشند. این  قایق ها دارای کف شیشه ای و دیواره هایی با پنجره های شیشه ای هستند. با مشاهده کف وپنجره ها قایق های کف شیشه ای می توانید انواع مرجان های زیبا و ماهیان ریز و درشت رنگارنگ را ببینید

به قایق های کیف شیشه ای کیش بایستی به اسکله کیش مراجعه کنید. اسکله کیش در شمال شرق جزیره، انتهای بلوار دریا

 

 

ماهیگیری جزیره کیش

به جزیره کیش پایتخت ماهیگیری در خاورمیانه خوش آمدید. ساختار مرجانی جزیره کیش و وجود صخره های مرجانی دست نخورده سبب شده تا ماهی ها و آبزیان گوناگون و زیادی را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل جزیره کیش را به بهشت ماهیگیری تبدیل کرده است. بین ساعت 4 تا 7 صبح به دلیل بالا آمدن آب دریا ماهی های بیشتری در سطح آب شناورند بهترین زمان برای ماهیگیری در جزیره کیش می باشد. دو نوع ماهیگیری در جزیره کیش وجود دارد یک ماهیگیری تفریحی و دو ماهیگیری vipمی باشد.

ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش یک تفریح منحصربه فرد که نیازی به وسایل حرفه ای ندارد.

 بهترین مکان ها برای ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش: نود درصد سواحل جزیره کیش مناسب ماهیگیری تفریحی می باشد. بهترین مکان مناطق جنوب و جنوب غربی این جزیره است.

ولی ماهیگیری vip بسیار چالش برانگیز تر از ماهیگیری تفریحی می باشد. ماهیگیریvip شامل رفتن به  دل دریا و ماهیگیری در آب های عمیق یا در کف دریا است. برای ماهیگیریvip در کیش می توان به کلوپ ماهیگیری مارینا،  کلوپ ماهیگیری هامور بروید.

 


پلاژها جزیره کیش

پلاژ های شگفت انگیز بانوان و آقایان جزیره کیش در بین کیشوندان کیش و گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده است، و به یکی از بهترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش برای گردشگران تبدیل شده است.

پلاژ بانوان درشمال شرقی جزیرهکیش با مساحتی حدود 20 هزار متر مربع می باشد. پرواز هواپیما و سایر وسیله های تفریحی در این منطقه ممنوع میباشد. از امکانات ویژه پلاژ ها بانوان داری بخش غواصی و حوضچه آب گرم، حمام اختصاصی با آب شیرین، رستوران، زمین والیبال، بدمینتون، صندلی های مخصوص جهت آفتاب گرفتن، سالن بدنسازی، آرایش، ماساژ و اسپااشاره کرد.

پلاژ آقایان با ساحل اختصاصی با مساحت ۱۰ هزار مترمربع یک تجربه منحصر به فرد برای شنا در آب های خلیج فارس می باشد. امکانات پلاژ آقایان وجود صندلی های برای نشستن یا دراز کشیدن همراه با سایه بان و مجموعه ماساژ، امکانات بهداشتی و حمام اختصاصی با آب شیرین، دارای ساحل شنی و ماسه ای عالی برای قدم زدن، والیبال ساحلی و بازی ساحلی غواصی بناناسواری، شاتل، اسکی روی آب و موج سواری، هندبال ساحلی، جت اسکی، اسکی روی آب، قایقرانی پارویی و قایق های بادبانی و سرستوران  می باشد.

آدرس پلاژ بانوان جزیره کیش

جزیره کیش، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

آدرس پلاژ آقایان جزیره کیش

جزیره کیش، شرق جزیرکیش خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر

 

 

بهترین تفریحات دیگر جزیره کیش

هشتگ 724 برای راحتی و مطابق سلیقه ی شما پر طرفدارترین و بهترین تفریحات آبی جزیره کیش که شامل

اسکوتر زیر دریایی، پارک آبی اوشن، جت اسکی، پاراسل، فلای برد و... راه معرفی کرده و شما با راهنمای از سایت هشتگ 724 و با انتخاب بی نظیرتان یک روز شاد و هیجان انگیز را برای خود و خانواده تان رقم می زنید.

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست