به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۸/۲۴

رستوران غذا دریایی اختاپوس

رستوران ساحلی اختاپوس جزیره کیش

اولین چیزی که درجزیره کیش می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. وجود تعداد بالای رستوران هایی عالی و بی نظیر است. که در قسمت های مختلف جزیره کیش قرار گرفته اند. جزیره کیش در بین آب های نیگلون خلیج فارس واقع شده و به همین دلیل غذاهای دریایی نقش بسیار پررنگی در آشپزی این جزیره دارند. در سفر رویایی خود به جزیره کیش مطمئنا دوست دارید خوشمزه ترین غذاها را در بهترین رستوران ها امتحان کنید. اگر به دنبال رستورانی آرام، مجلل و دلنشین هستید که غذایی خوشمزه و با کیفیت هم ارائه کند.هشتگ 724 بهترین رستوران جزیره کیش، رستوران ساحلی vip ویو 360 درجه دریا اختاپوس کیش را به شما معرفی می کند. که تازه ترین و خوش طعم ترین غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی ومحلی همراه با موزیک زنده را به مشتریان ارائه می کنند.

 

امکانات و خدمات رستوران ساحلی اختاپوس جزیره کیش

رستوران اختاپوس یکی از معروف ترین رستوران های دریایی جزیره کیش است.در تمام طول روز بهترین با بالاترین کیفیت و تازه ترین وکامل ترین منو غذاهای دریایی ایرانی و فرنگی را به مشتریان ارائه می دهد. در این رستوران می توانید علاوه بر لذت بردن از بهترین و خوشمزه ترین غذاها از چشم انداز فوق العاده دریا لذت ببرید. رستوران اختاپوس به خاطر موقعیت خاص و استثنائی هم فضایی برای غذا خوردن و هم مکانی برای استراحت و آرامش است. آنقدر درباره محیط شیک و لوکس رستوران اختاپوس و غذاهای دریایی، انواع کباب و استیک های منحصر به فرد با منوی متنوع لذیذ وخوشمزه رستوران اختاپوس تعریف کرده‌اند، که توانسته در بین گردشگران به رستورانی محبوب و پرطرفدار تبدیل شود که همه را کنجکاو می‌کند تا حداقل برای یک بار هم شد، رستوران اختاپوس را امتحان کنند.

جذاب‌ترین قسمت برای گردشگران دررستوران معروف و مشهور 360 درجه ساحلی  vipاختاپوس، چشم اندازهای خیره کننده ای از دریا وساحل همراه با موسیقی زنده و طراحی داخلی با نورپردازی زیبا وفوق العاده این رستوران است. نوازنده‌ گی توسط نوازندگان هنرمند بومی و غیر بومی ، لذت خوردن غذا را صد چندان می‌کند. رفت و آمد کشتی ها وقایق ها  و پرواز مرغ‌های دریایی ، حال خاصی به فضا می‌دهد که کمتر جایی پیدا می‌شود.

 

 

منوی رستوران ساحلی اختاپوس جزیره کیش

رستوران اختاپوس دارای منوع کامل از غذاهای لذیذی که توسط سرآشپزهای مشهور ستاره دار آقای رضا عباسی و بار تندر حرفه ای آقای شهرام عوضلو سرو می‌کنند. با برخورداری از کارکنانی میهمان نواز، حرفه ای و صمیمی، محوطه ای بسیار عالی برای گردشگران فراهم کنند.

 

منوی رستوران ساحلی اختاپوس شامل:

کاملترین منو سالاد بار

پیش غذاهای گرم

پیش غذاهای سرد

غذاهای  فرنگی

انواع کباب

ماهی و غذاهای دریایی

استیک

نوشیدنی های متنوع

غذاهای محلی

غذاهای پیشنهادی سرآشپز

 

رزرو رستوران ساحلی اختاپوس جزیره کیش

در جزیره کیش رستوران های که دارای موسیقی زنده هستند، همگی دارای ورودی می باشند. و باید حتما قبل از رفتن  جهت رزرو اقدام کنید. رزرو آنلاین رستوران اختاپوس در جزیره کیش از طریق هشتگ 724 امکان پذیر می باشد. می توانید به راحتی به سایت رسمی هشتگ 724 دسترسی پیدا کنید، تا همه چیز را در مورد بهترین رستوران های جزیره کیش و تخفیف های عالی در هشتگ 724 جستجو کنید. پس از ثبت رزرو خود بلیط های رزروی از طریق واتساپ برای شما ارسال میگردد.

 

ساعت کاری رستوران ساحلی اختاپوس جزیره کیش

نهار از ساعت 12:30 الی 17:00

شام از ساعت 20 الی 00:30

 

آدرس رستوران اختاپوس جزیره کیش

جزیره کیش، اسکله تفريحی، سالن مجلل کشتي ايرانی

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست