به سامانه فروش آنلاین خدمات گردشگری کیش خوش آمدید # رزرو ویژه تمامی کشتی های تفریحی کیش # آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۲۹
img
img
blog

۱۴۰۱/۸/۲۶

پینت بال جزیره کیش

پینت بال جزیره کیش

درجزیره کیش جالب ترین و جذاب ترین تفریحات ورزشی را انجام دهید. ورزش پینت بال در سال ۱۳۸۰ در ایران تاسیس شد. پینت بال یک ورزش چالش برانگیز و رنگارنگ است. که به خاطر قابلیت های فکری، فیزیکی وذهنی خلاق آن، به شطرنج زنده معروف می باشد. که بازیکنان را در مهارت های زیادی از کار گروهی تا حل مسئله به چالش می کشد. پینت بال که یک ورزش ایمن و در عین حال چالش برانگیز است، حریفان را در مقابل یکدیگر قرار می دهد، زیرا آنها تلاش می کنند با شلیک کپسول های ژلاتین پر از رنگ به سمت یکدیگر که در اثر ضربه شکسته می شوند، یکدیگر را حذف کنند. جلسات توسط داوران آموزش دیده و حرفه ای برای اطمینان از ایمنی بازی  نظارت می شود.

هشتگ 724 امتحان تفریح پینت بال کیش یک تجربه هیجان انگیز و مفرح دریک فعالیت تیمی عالی در جزیره کیش را به شما پیشنهاد می کند. و بهترین مکان های پینت بال درجزیره کیش را به شما معروفی میکند.

 

 

ویژگی پینت بال جزیره کیش

پینت بال یک ورزش گروهی می باشد. در قوانین زمین پینت بال کیش آمده که حداقل تعداد نفرات برای بازی باید ۸ نفر باشد، یعنی دو تیم ۴ نفره و حداکثر تعداد ۲۴ نفر و هر تیم۱۲ نفره را در خود جای می دهند. با ۵۰ تیر و زمان بازی پینت بال تا آخرین تیر است. داوران آموزش دیده ایمنی شما را در طول جلسه تضمین می کنند.

پینت بال در طرح های مختلف و فضاهای خاص ارائه می شود. 25 مانع که هر کدام با فاصله 5/1 متر از هم قرار گرفته اند وجود دارد. موانع به صورت طبیعی و مصنوعی درختان سایه دار، صخره های مصنوعی، برج ها، کلبه ها، و سنگرها برای مخفی شدن. رمز برنده شدن در پینت بال پناه گرفتن می باشد. که یکی از رایج ترین سناریو ها، فتح پرچم است. که افراد به دو تیم در مقابله هم صف آرایی کرده و به سمت یکدیگر تیراندازی می کنند. و در آخر تیمی که به پرچم دسترسی یافت بازی را می برد.

مورد دیگری که خیلی هیجان انگیز است. وجود بمبی که یکی از تیم ها آن را فعال کرده و تیم دیگر باید تلاش کند تا آن را خنثی کند.

استراتژی مهم ترین دلیل برای برنده شدن در پینت بال می باشد. این ورزش محدودیتی برای بانوان ندارد و می توانید به خانوادگی یا به همراه دوستانتان به بروید، و خاطره دلپذیری را با خانواده ودوستان خود رقم بزنید.

درصورتی‌ که تیر تفنگ شما تمام شود می‌توانید مجدداً با پرداخت هزینه‌ای درخواست شارژ کنید. هر آیتم بازی برای 2 ساعت می باشد و گردشگران باید بعد آن زمین را ترک کنند.

 

آدرس پینت بال جزیره کیش

جزیره زیبای کیش با داشتن دو مجموعه با مجهزترین تجهیزات استاندارد به شما این امکان را می‌دهد، تا هیجان‌انگیزترین و محبوب‌ترین بازی پینت بال را در این مجموعه‌ها داشته باشید.

 

 

تفریحات مجموعه پارس سافاری جزیره کیش

باشگاه پینت بال کیش در مجموعه پارس سافاری کیش تنها مرکز پینت بال حرفه ای وبزرگترین زمین استاندارد که با تجهیزات استاندارد کامل در ایران می باشد. پارک پینت بال جزیره کیش با داشتن وسعتی حدود ۲۵۰۰ در فضای باز با دو زمین مجزا برای افراد ورزشکار ایده آل است. برای هیجان بزرگ، پرتاب گلوله های رنگی، یک میدان در فضای باز ضروری است. پینت بال در سافاری کیش تفریحی پررنگ و هیجان انگیزی که به صورت گروهی و دوستانه در فضای باز انجام می شود. این فضای برای بازیکنان تفریحی و رقابتی مناسب است. با ا مکانات کافی پناهگاهی برای بازدیدکنندگانی است که به دنبال کارهای امن و در عین حال ماجراجویانه هستند. برای بازیکنان تفریحی می‌توانید جریان آدرنالین را در حالی که در یک بازی با سرعت سریع بازی می‌کنید، مانند بازیکنان حرفه‌ای تجربه کنید

باشگاه پینت بال کیش جدیدترین فناوری را از نکات و قوانین ایمنی گرفته تا بازی ها و تجهیزات ایمنی معتبر بین المللی را ارائه می دهند. و توسط متخصصان آموزش دیده نظارت می شوند. دارای کافه و پارکینگ اختصاصی می باشد.

آدرس پینت بال سافاری جزیره کیش

در بلوار امام خمینی  بلوار سافاری و جنب فاز ۳ صنعتی

ساعت کاری پینت بال سافاری جزیره کیش

همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۲ بامداد

 

پینت بال هتل داریوش جزیره کیش

یکی از بهترین مکان های پینت بال در جزیره کیش پینت بال هتل داریوش است. که مکانی محبوب در جزیره کیش می باشد.یکی از ویژگی های مجموعه پینت بال در هتل لوکس داریوش کیش در یک فضای سرپوشیده با اتاق های توجیهی می باشد. و به شما این امکان می دهد، در تمام فصول سال از بازی پنت بال لذت ببرید. پینت بال کیش در هتل داریوش برای همه آزاد می باشد.

دارای یک میدان نبرد پینت بال با موضوع است.و بازیکنان مجهز به جدیدترین سلاح ها و تجهیزات تهاجمی پینت بال هستند. ساختمان پینت بال کاملا دارای تهویه مطبوع است.

جزیره کیش، شرق جزیره، میدان داریوش، هتل پنج ستاره داریوش

 

 

تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای بازی پینت بال جزیره کیش

تجهیزاتی وسایلی که در این تفریح هیجان انگیز باید به همراه داشته باشید. شامل: اسلحه برای شلیک، مهمات، مخزن گلوله که شامل: گلوله های ژلاتینی رنگی می باشد. لباس ایمنی و تجهیزات آن شامل: جلیقه ضدگلوله بدن، کلاه، دستکش، پدهای زانو و مانع های بادی می باشد.

 


قوانین و شرایط پینت بال جزیره کیش

پوشیدن تجهیزات و لباس های ایمنی الزامی می باشد.

برای حذف هر فرد در تیم مقابل، تنها یک شلیک گلوله کافی می باشد. چرا که شلیک بیشتر از دوبار، خطا محسوب می شود.

تقلب ممنوع، در طول بازی، رنگی که بر اثر اصابت گلوله روی لباس شما به جا مانده است، را پاک نکنید.

از فاصله خیلی نزدیک به تیم مقابلتان شلیک نکنید.

 از شلیک به سر، دست ها، کشاله ران باید اجتناب کرد.

به نظرات و دستورات داور بازی احترام بگذارید.

از زمین مشخص شده برای بازی خارج نشوید.

در این بازی هیچ مکان و قلمرو مشخصی برای هر تیم یا گروه وجود ندارد.

کودکان زیر 7 سال مجاز به شرکت در جلسات پینت بال نیستند.

 

 جهت رزرو بلیت بلیط پینت بال کیش به سایت هشتگ مراجعه  فررررررمایید.

تعداد نظرات 0

نوشتن نظر برای این پست